Bild: Hur gick detta till?

Attenator
13 maj 2007 · 404 Inlägg

Det är inte lätt när man byter från att patrullera i en xc90 till en v70, ville ju bara ut å trucka lite i terrängen wink

BMW 2002 (1972)
Tigertoffel
13 maj 2007 · 43 Inlägg

Även polisen är rädd för fartkamror verkar de som fick panik och slängde sig i diket  big_smile

Audi A4 (2007)
FugitivE BMW Power
13 maj 2007 · 2 362 Inlägg

det där är ju gammalt wink finns väl redan en tråd uppe om detta

BMW, bogsering med wire :/
Malmoe SSS -12
13 maj 2007 · 3 217 Inlägg

Freddeponken skrev:
Snuten gör ett bra jobb....men kan som alla råka utför olyckor också! märks verkligen vilken ålder det är på denna sidan när man läser kommentarerna. småbarn!

Börjar en så fortsätter alla...

Nog för att man fick sig ett gott skratt!

Och Freddeponken, vid detta tillfället gjorde de inte ett bra jobb, kanske ett försök till ett sådant! tongue Men som sagt, polisen uppger sig för att vara proffessionella bilförare! Sista ordet är inte sagt, men jag tycker att det vart hyfsat klumpigt!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
Tinoz 10 sec före dig...
20 maj 2007 · 540 Inlägg

kollar man längre fram ser man en skylt är det inte en som vissar att det är en hastighets kamera längre fram! han kom väl lite fort och såg den. bästa sättet att få stop på bilen;)

Josse
20 maj 2007 · 38 Inlägg

Haha bra bild tongue Hur lyckas man smile

rysaren
20 maj 2007 · 12 Inlägg

Bilen kanske hade fel däck wink

Volvo 360
Gubbiga bilar kan bli skitsnygga!
aerosaab
24 maj 2007 · 38 Inlägg

Dom hade säket ont om tid till toaleten
hahahahahahahahahaha lol

Saab 9000 Aero
decib3L Körv
24 maj 2007 · 3 535 Inlägg

"Trafikkameror - För ökad trafiksäkerhet"

big_smile

Truckdriving Man
StiFf Wankel
24 maj 2007 · 1 080 Inlägg

Freddeponken skrev:
Snuten gör ett bra jobb....men kan som alla råka utför olyckor också! märks verkligen vilken ålder det är på denna sidan när man läser kommentarerna. småbarn!

jaa snuten gör ett jättebra jobb med att sätta dit så många svensson som möjligt som kör lite för fort och låter bli riktiga brott, dom kan ju bli ansträngda...
finns en anledning till att ingen har respekt för snutarna längre

MDS Västerås
Andreas79
24 maj 2007 · 3 968 Inlägg

I bakgrunden står det en skylt om fartkameror ser jag bakom
polisbilen på bilden, poliserna blev säkert nervösa för där var fartkameror
o körde ner i diket istället big_smile

Honda Accord Coupé "V6 3.0 VTEC" (2001)
Skaune
25 maj 2007 ·

Lite små lustigt att så många har skrivit samma kommentar" "lite längre fram så står de en skylt....." Alla gör misstag ibland, även ordningsmakten.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang