Fordonsvärdering!! Kostar Pengar!!

Klaesson
15 februari 2008 · 399 Inlägg

Jag har också lyckats tongue med det tongue men vi fick användning av den till slut big_smile

VOLVO for life
Degas
15 februari 2008 · 36 Inlägg

Vart också "lurad". Dum som man är antar man att det är gratis. Tycker det var riktigt sniket av dem.

psi Stressfläkt Racing
15 februari 2008 · 337 Inlägg

gör inte som jag och skumma igenom och få en vacker värdering + räkning på köpet wink

FireTraXX DFFL
15 februari 2008 · 9 020 Inlägg

No shit sherlock.
Lär er läsa det finstilta.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
psi Stressfläkt Racing
15 februari 2008 · 337 Inlägg

äh, det var de väl värt. jag går inte hungrig för det big_smile

HEEMAN
14 mars 2008 · 1 Inlägg

Hej, har en lösning på allas problem! gjorde själv detta misstag och fick en faktura hem i brevlådan, men kände att inte fan har jag lust att betala 300 spänn för något som är gratis, det jag gjorde var att ringa kundsupporten, sa att jag kände mig lurad och att jag inte var nöjd(vet inte om det fanns tidigare men de har en 100% nöjd kund garanti) snackade lite med dem o så och de strök fakturan.

Många verkar ha blivit lurade av detta och betalat detta, jag tycker själv att det är riktigt svinigt av dem att göra så och att det inte finns någon riktigt godkännande funktion. hursomhelst stå på er så slipper ni betala detta svindleri företag!

E30Tompa Rörpulare
14 mars 2008 · 1 453 Inlägg

Ja själv gick på skiten såg sen i en tråd här att nån fått en faktura och så sant kolla lite närmre och såg 300:- skickade ett mail att de måste ha skett ett missförstånd eftersom ja inte skickat nått i mitt nr eller så och sa att ja inte kmr att tolerare att ta emot en faktura för nått ja inte beställt! så skickade dom snällt tillbaka att ja inte behövde de och sa att de va lungt wink

Senast redigerat av E30Tompa (14 mars 2008)

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
BMW E61 m5 (2007)
BMW 325im-tech II "M-tech Maddsan" (1989)
Chevrolet Impala ss "White trash lowrider" (1964)
NxV ElectroRaggare
14 mars 2008 · 885 Inlägg

Eftersom de går att prata med och det går att annullera sin order relativt lätt så tycker jag att företaget är bra. De som vill värdera sin bil ska ju självklart få det.
Jag är själv inte intresserad av att värdera min bil men jag har sett bannersen som poppar upp lite här och var och jag har klart och tydligt sett att det kostar 300 kr för värderingen.

Antingen borde fler skaffa glasögon, vett eller bara lära sig läsa, vad vet jag..

Chevrolet Tahoe -99 4x4 på M/T 33x13,5X20 däck
Dodge M880 -77 Blivande skogskung!
Chevrolet Tahoe LT "NxV" (1999)
Volkswagen Arteon "GT-R" (2018)
E30Tompa Rörpulare
14 mars 2008 · 1 453 Inlägg

NxV skrev:
Eftersom de går att prata med och det går att annullera sin order relativt lätt så tycker jag att företaget är bra. De som vill värdera sin bil ska ju självklart få det.
Jag är själv inte intresserad av att värdera min bil men jag har sett bannersen som poppar upp lite här och var och jag har klart och tydligt sett att det kostar 300 kr för värderingen.

Antingen borde fler skaffa glasögon, vett eller bara lära sig läsa, vad vet jag..

Tror nog de kmit upp senare för ja råkade gör misstaget, va man tvungen att klicka sig in på pris uppgifter fast de va inte så tydligt heller! inget som alltså förekom vid beställningen!

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
hummer89
14 mars 2008 · 442 Inlägg

tompaq skrev:
Gör inte som jag... att lockas av en enkel fordonsvärdering utan att läsa igenom allt....

Verkar enkelt och kul smile en snabb värdering på din bil.... fyll bara in bil mätarställning och telefonnummer så får du svar via sms! låter hur kul som helst.
jag gjorde det och kollade inte runt på sidan först... visar sig att värderingen kostar 299:- och att fakturan kommer i efterskott!
Jäkligt dumt att inte kolla upp det innan....
länken till sidan finns här på Garaget.org.
jag ringde iallafall kundtjänst och dom annulerade min order . riktigt bra!

men ett tips till er som lockas.... gör inte som jag... läs först!

Jag har också gjort det xD från blocket gick jag in, fick betala 299+199 men dom tog bort den för 299kr efter jag hade ringt dom och förklarat min blindhet.

criller Aktiv Medlem
14 mars 2008 · 1 303 Inlägg

jag gjorde en med fick hem en räkning på 500 helt chockad blev jag...stod inget om det när jag gjorde den hmm

Mvh Christian
Rushman Evolution Garage
14 mars 2008 · 1 299 Inlägg

Har för mig att jag sett att det kostar 300:- någonstans när de poppat upp. Men om det är som ni säger att det inte finns nån bekräftelse så e de lite skumt. Och dom verkar ge sig väldigt lätt oxå, kanske kör dom "går de så går det" säkert många som betalar å surar en stund.

Sky´s the limit...
turbo_87
14 mars 2008 · 40 Inlägg

Det med fordonsvärderingar gjorde jag med.. Stod ju inget om att det kostade något:( Otur för mig.. jag kolla 4 bilar.. Ca 1200 kr fick jag räkning påsad jävla dålig stil att inte skriva om det kostar eller inte...

hummer89
14 mars 2008 · 442 Inlägg

turbo_87 skrev:
Det med fordonsvärderingar gjorde jag med.. Stod ju inget om att det kostade något:( Otur för mig.. jag kolla 4 bilar.. Ca 1200 kr fick jag räkning påsad jävla dålig stil att inte skriva om det kostar eller inte...

hahahhah


Jag såg inget heller när jag gjorde det men sen när jag kollade igen för att "bevisa" att de tinte stod så gjorde det det helt plötsligt hmm

Jolle87
25 mars 2008 · 1 585 Inlägg

Gick också på det där. Läste lite fort och tänkt kan ju va kul att se vad dom värderar min bil till. trodde att man skulle få svar via sms. Kom hem en faktura på 300kr:S Ska skicka till dom och se om det går att ordna på något sätt.

nhn
15 april 2008 · 2 Inlägg

Hej

Vill man försvåra livet för oserösa hemsidor som www.fordonsvarderingar.se måste vara att uppmana folk till att klicka på deras annons, då blir de debiterade en kostnad från google för att någon har klickat på deras annons, dock utan att fylla in något på deras hemsida. Gör tillräckligt många detta borde detta generera en kostnad för dem.

Mvh Nicke

FireTraXX DFFL
15 april 2008 · 9 020 Inlägg

nhn skrev:
Hej

Vill man försvåra livet för oserösa hemsidor som www.fordonsvarderingar.se måste vara att uppmana folk till att klicka på deras annons, då blir de debiterade en kostnad från google för att någon har klickat på deras annons, dock utan att fylla in något på deras hemsida. Gör tillräckligt många detta borde detta generera en kostnad för dem.

Mvh Nicke

De blir debiterade kanske 0.01 öre per klick, tro inte att de blir ruinerade av det.

www.google.se/adsense

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Sushikocken Sleeper
15 april 2008 · 3 084 Inlägg

nhn skrev:
Hej

Vill man försvåra livet för oserösa hemsidor som www.fordonsvarderingar.se måste vara att uppmana folk till att klicka på deras annons, då blir de debiterade en kostnad från google för att någon har klickat på deras annons, dock utan att fylla in något på deras hemsida. Gör tillräckligt många detta borde detta generera en kostnad för dem.

Mvh Nicke

låter som en ganska dum ide för då kommer de högre upp i listan när man googlesöker oxå. Sen blir ju domänen värd mer också.

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
trippelturbo Trucker
16 april 2008 · 2 710 Inlägg

Blev jävligt intresserad av FVAB.se först..men läste igenom och såg att det kostade 299kr o lät det självkalrt vara.. Minuter senare blev jag tipsad av en kompis på msn om bilpriser.se smile Skitbra sida faktiskt. Inte alltid det blir som man trott.. Får inte 30tkr för hondan, enligt dom. men alltid intressant och få veta vad olika bilars priser ligger på smile


_stuntman_ skrev:
Annars kan man gå in och göra en värdering helt GRATIS här: http://www.bilpriser.se/

Fart missbrukare
Janus
17 april 2008 · 1 Inlägg

Jag tycker www.fordonsvärderingen.se är en bra service för de som inte kan så mycket om bilar och bilvärdering! Man får tänka på att alla inte kan lika mycket om bilar som vi. Har faktiskt själv värderat min bil där för ett tag sedan och det stämde förbluffande väl!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang