MrteN skrev:
Spelar det ingen roll vad som hände nu helt plötsligt? Kan det bero på att du har lite skyldighet i det hela kanske?
Jag var även där när 2 personer blev "påkörda". Herregud killen var ju livrädd, 7 st står o bankar o skriker på att han skall komma ut för att han sladdade lite i tidigare skede, se vad detta ledde till? Tänk lite för helvete männska.
Du måste då vara helt tamifan utan hjärnceller..
Vet inte hur många gånger jag sagt till folk på träffarna att ge fan i å leka till och från å även under träffen..
DEt är ju på grund av det som vi inte får stå på götaplatsen längre.. det var en bra plats för oss "bilburna" och mkt folk i omlopp men pga av sånna som dina vänner MrteN så skiter det sig...
jag fattar inte hur du kan ställa dig upp här på forumet å ta hans sida.
Synd att jag inte själv var där hade fan kasta både mig sj å min kamera rätt på bilen utan å ens tvekat.. är man då inte man nog heller att vilja stanna bilen å ta en diskution med oss.. om han nu var så livrädd vrf åkte han då med te phuset för?
ja detta är tragiskt det som hänt... för nu e ju råget måttat som man säger... har vart med om både det ena å det andra på "onsdagsträffar" och race, å man blir lika förvånnad varenda gång.. vuxna människor eller ja borde iallfall vara det.. men ack så fel man har...
Hoppas att vi som e det rikigta onsdagträffen kan resa oss å kasnke tyvär spilltra oss från dem som skadar oss andra seriösa.... tråkigt men sant.... hoppas på förändring iallfall.. annars så ställer jag fan bilen hemma även nästa år på onsdagsträffarna å kör vinterbil istället.
Jonni diskuterea inte ens tråden med han längre,,,