3142
Sök

Angående: Träff i Göteborg Onsdagar Järnbrott kl 19:00!

41 Inlägg
18 oktober 2007
Varför kallar du mig för idiot? har ja sagt nåt fult till dig eller? jag kan oxå massa svordomar till o med bättre än dina. men inte ska vi kalla varann för saker. bara för att jag tycker att MR 740 gjorde FEL

HÅLL DE FÖR DEJ SJÄLV !

Snälla sätt punkt här.. pallar inte följa skiten mer..

Killen blev HELT KLART livrädd.. 7 pers, en del väldigt stora och ilskna.. Killen ville ta síg därifrån ! Agerade i ren rädsla!

Resten har sagts !
Senast redigerat av El_nino (18 oktober 2007)

Chaffis
285 Inlägg
18 oktober 2007
Losgard skrev:
El_nino skrev:
Losgard skrev:
El_nino & AnteraMAN:
Tänk er in i killens situation, har ni verkligen så dålig fantasi att ni inte kan detta?

(N) Betyder "tummen ner"

..

angående killen med skärmbreddningarna... ORKA

Ser helst att folk talar klarspråk big_smile
Ja hade gjort precis samam sak i självbevarelsedrift och rädsla....vilket är en naturlig orsak till det hela.

Finns inget "Han va inte man nog", va du själv det? Du hade ONT I BENEN, vilken LÖJLIG URSÄKT. Var du inte MAN NOG att stå emot smärtan?

Jag har ont i knät av en jävligt bra anledning. du kanske borde gå in på min sida o titta efter. De kan va nåt intressant.

Snuten kan inte böta dig om han inte kan stoppa dig!!!

OLAGBG
596 Inlägg
18 oktober 2007
MrteN skrev:
Spelar det ingen roll vad som hände nu helt plötsligt? Kan det bero på att du har lite skyldighet i det hela kanske?
Jag var även där när 2 personer blev "påkörda". Herregud killen var ju livrädd, 7 st står o bankar o skriker på att han skall komma ut för att han sladdade lite i tidigare skede, se vad detta ledde till? Tänk lite för helvete männska.

Du måste då vara helt tamifan utan hjärnceller..

Vet inte hur många gånger jag sagt till folk på träffarna att ge fan i å leka till och från å även under träffen..
DEt är ju på grund av det som vi inte får stå på götaplatsen längre.. det var en bra plats för oss "bilburna" och mkt folk i omlopp men pga av sånna som dina vänner MrteN så skiter det sig...

jag fattar inte hur du kan ställa dig upp här på forumet å ta hans sida.
Synd att jag inte själv var där hade    fan kasta både mig sj å min kamera rätt på bilen utan å ens tvekat.. är man då inte man nog heller att vilja stanna bilen å ta en diskution med oss.. om han nu var så livrädd vrf åkte han då med te phuset för?

ja detta är tragiskt det som hänt... för nu e ju råget måttat som man säger... har vart med om både det ena å det andra på "onsdagsträffar" och race, å man blir lika förvånnad varenda gång.. vuxna människor eller ja borde iallfall vara det.. men ack så fel man har...

Hoppas att vi som e det  rikigta onsdagträffen kan resa oss å kasnke tyvär spilltra oss från dem som skadar oss andra seriösa.... tråkigt men sant.... hoppas på förändring iallfall.. annars så ställer jag fan bilen hemma även nästa år på onsdagsträffarna å kör vinterbil istället.

Jonni diskuterea inte ens tråden med han längre,,,

OLAGBG
VOLVO

Evolution Garage
478 Inlägg
18 oktober 2007
Losgard skrev:
El_nino skrev:
Losgard skrev:
El_nino & AnteraMAN:
Tänk er in i killens situation, har ni verkligen så dålig fantasi att ni inte kan detta?

(N) Betyder "tummen ner"

..

Ja hade gjort precis samam sak i självbevarelsedrift och rädsla....vilket är en naturlig orsak till det hela.

Finns inget "Han va inte man nog", va du själv det? Du hade ONT I BENEN, vilken LÖJLIG URSÄKT. Var du inte MAN NOG att stå emot smärtan?

Har du ens en aning om Varför AnteraMan har ont i benet hade du nog hållit käft i den fråga.
Men skit samma rättvisa komerm skippas på ett eller annat sätt nästa onsdag tills dess droppa detta. Detta är en tråd för träffarna inte massa evigt smutskastande till höger o vänster om vem som gjorde rätt och fel.

Alla har olika åsikter om det mesta acceptera det och gå vidare!

"En kropp sägs vara jämnt accelererad när den med utgång från vilande tillstånd förvärvar samma ökning i hastighet under lika tidsintervaller".
Galileo Galilei
(1564 - 1642)

OLAGBG
596 Inlägg
18 oktober 2007
Cpbox skrev:
AnteraMAN skrev:
Ne jag drog iväg precis innan det hände för jag fick ont i knät av att stå för länge.
Men för mig spelar det ingen roll man kör inte över folk. Om snubben var MAN nog skulle han kliva ut ur bilen o be dom att gå bort från bilen istället för att få panik o köra över en massa folk

Du ska fan bara hålla KÄFT. Var du inte ens där kan du bara dra åt helvete, och ta dina skärmkanter med dig! Du har INGET att säga till om i denna frågan.

Inga jävla personliga påhopp i tråden...  man kan fan tro att det är ett dagis här...
respektera andra byggen..

OLAGBG
VOLVO

1 688 Inlägg
18 oktober 2007
Mr_Redbull skrev:
Losgard skrev:
El_nino skrev:

(N) Betyder "tummen ner"

..

Har du ens en aning om Varför AnteraMan har ont i benet hade du nog hållit käft i den fråga.
Men skit samma rättvisa komerm skippas på ett eller annat sätt nästa onsdag tills dess droppa detta. Detta är en tråd för träffarna inte massa evigt smutskastande till höger o vänster om vem som gjorde rätt och fel.

Du kvaddade någon sketen supra?

Själv körde jag i diket med en lastbil, välte och skrotade hela ramen och hytten, jobbar numera nån månad efter olyckan, MED skador.
Själv kan du inte stå på en bilträff för att du har ont i knät? HAHA.

Så vem fan bryr sig om att du kvaddade nån japs-räcer?
Så ta nu din kebab-rejser och försvinn härifrån, btw, dina skärmkanter ser ut som skeva pizza-kanter.....

Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!

Montör
664 Inlägg
18 oktober 2007
olagbg skrev:
Synd att jag inte själv var där hade    fan kasta både mig sj å min kamera rätt på bilen utan å ens tvekat.. är man då inte man nog heller att vilja stanna bilen å ta en diskution med oss.. om han nu var så livrädd vrf åkte han då med te phuset för?

Ännu en person som tror de förstår vad som hänt, men som inte ens var där. Gå och lägg dig.

Offlinebilar jag äger just nu:Mitsubishi Lancer Evolution IV GSR -96, Saab 9000 CDE 2.3t -95, Saab 9000CSE 2.3T -95, Toyota KE35 -78.

Chaffis
285 Inlägg
18 oktober 2007
olagbg skrev:
Cpbox skrev:
AnteraMAN skrev:
Ne jag drog iväg precis innan det hände för jag fick ont i knät av att stå för länge.
Men för mig spelar det ingen roll man kör inte över folk. Om snubben var MAN nog skulle han kliva ut ur bilen o be dom att gå bort från bilen istället för att få panik o köra över en massa folk

Du ska fan bara hålla KÄFT. Var du inte ens där kan du bara dra åt helvete, och ta dina skärmkanter med dig! Du har INGET att säga till om i denna frågan.

Inga jävla personliga påhopp i tråden...  man kan fan tro att det är ett dagis här...

haha de e lugnt jag köpte bilen som den är BILLIGT smile men jag ska fixa de så småningom=)

Montör
664 Inlägg
18 oktober 2007
olagbg skrev:
Cpbox skrev:
AnteraMAN skrev:

Sant, ber om ursäkt för det där. Skrivet i ren ilska.
Senast redigerat av Cpbox (18 oktober 2007)

Offlinebilar jag äger just nu:Mitsubishi Lancer Evolution IV GSR -96, Saab 9000 CDE 2.3t -95, Saab 9000CSE 2.3T -95, Toyota KE35 -78.

285 Inlägg
18 oktober 2007
AnteraMAN skrev:
Losgard skrev:
El_nino skrev:

(N) Betyder "tummen ner"

..

Jag har ont i knät av en jävligt bra anledning. du kanske borde gå in på min sida o titta efter. De kan va nåt intressant.

Han gjorde som du.. gjorde sig sin egen uppfatning utan att veta faktan bakom.

en satans jävla Volvo.

Chaffis
285 Inlägg
18 oktober 2007
Losgard skrev:
Mr_Redbull skrev:
Losgard skrev:

Själv körde jag i diket med en lastbil, välte och skrotade hela ramen och hytten, jobbar numera nån månad efter olyckan, MED skador.

Så ta nu din kebab-rejser och försvinn härifrån, btw, dina skärmkanter ser ut som skeva pizza-kanter.....

är du arg över att du inte kan köpa nån Supra eller BMW? Jag kan tyvärr inte säga hur de känns o köra en skrotbil som din. tanken har aldrig slagit mig att köpa en så ful bil som din tyvärr. De råkar va så att jag har bättre smak än dig. O ja jag kör gärna en japs räcer och en kebab-rejser bara jag inte syns i en äcklig 740 som din

OLAGBG
596 Inlägg
18 oktober 2007
Cpbox skrev:
olagbg skrev:

Ännu en person som tror de förstår vad som hänt, men som inte ens var där. Gå och lägg dig.

om du läser hela mitt inlägg så fattar du nog poängen med det jag skrev.. men tydligen inte...

nej jag var inte där... har drivit race och vart med på onsdagträffar sedan vi startade med det för ett antal år sedan.. å var med å drev på kommun och polis angående att få stå på götaplatsen igen efter dom bommade igen... men som sagt tack vara sånna förare som   "lekte" idag så är det kört dessvärre..

jag försvara ingen utan killes sätt  att agera e ju fullständigtr absurbt.. du verkar ju inte fatta nåt iallfall.. gå å lägga mig knappast..

OLAGBG
VOLVO

1 688 Inlägg
18 oktober 2007
Ravestream skrev:
AnteraMAN skrev:
Losgard skrev:

Han gjorde som du.. gjorde sig sin egen uppfatning utan att veta faktan bakom.

Sett hans smashade supra sen tidigare, så vist e ja medveten om varför han har ont i knät.

Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!

Montör
664 Inlägg
18 oktober 2007
AnteraMAN skrev:
Losgard skrev:
Mr_Redbull skrev:

är du arg över att du inte kan köpa nån Supra eller BMW? Jag kan tyvärr inte säga hur de känns o köra en skrotbil som din. tanken har aldrig slagit mig att köpa en så ful bil som din tyvärr. De råkar va så att jag har bättre smak än dig. O ja jag kör gärna en japs räcer och en kebab-rejser bara jag inte syns i en äcklig 740 som din

Naaw. Akta så du inte sårar hans känslor nu. Han har nog aldrig hört innan hur ful hans 740 är osv. osv.. det har nog faktiskt ingen som äger en 700 gjort tror jag. Hur kan du säga något sådant? Han kanske får en tår i ögat?

Seriöst, bara lägg ner. Logga ut, stäng av datorn och sov.

Chaffis
285 Inlägg
18 oktober 2007
Ja tänker inte Skriva om detta mera. Ni vet redan vad jag sagt och tycker. PUNKT SLUT

1 688 Inlägg
18 oktober 2007
AnteraMAN skrev:
Losgard skrev:
Mr_Redbull skrev:

Haha, dedär förtjänar du en snorig grön loska på huven för vid nästa träff.

Montör
664 Inlägg
18 oktober 2007
olagbg skrev:
Cpbox skrev:
olagbg skrev:

om du läser hela mitt inlägg så fattar du nog poängen med det jag skrev.. men tydligen inte...

nej jag var inte där... har drivit race och vart med på onsdagträffar sedan vi startade med det för ett antal år sedan.. å var med å drev på kommun och polis angående att få stå på götaplatsen igen efter dom bommade igen... men som sagt tack vara sånna förare som   "lekte" idag så är det kört dessvärre..

jag försvara ingen utan killes sätt  att agera e ju fullständigtr absurbt.. du verkar ju inte fatta nåt iallfall.. gå å lägga mig knappast..

Du som inte var på platsen kan inte förlita dig på andras berättelser här på ett forum och sedan försöka hetsa upp oss som var där.

285 Inlägg
18 oktober 2007
Att diskutera sakfrågan är en sak, att börja komma med personliga påhopp och kommentarer om andras bilar är bara lågt.
volvo 140 eller bmw är skit samma  rå eller inte råd sk heller inte spela roll eller blandas in tycker jag.

Håll det ifrån lågstadie nivån snälla.

en satans jävla Volvo.

Evolution Garage
478 Inlägg
18 oktober 2007
Alla dessa personliga påhopp o dittan o dattan, det gör att man kan fan inte ta era inlägg på allvar.

"En kropp sägs vara jämnt accelererad när den med utgång från vilande tillstånd förvärvar samma ökning i hastighet under lika tidsintervaller".
Galileo Galilei
(1564 - 1642)

41 Inlägg
18 oktober 2007
AnteraMAN skrev:
Ja tänker inte Skriva om detta mera. Ni vet redan vad jag sagt och tycker. PUNKT SLUT

Hej då

Sök