Hon har hittat rätt del av forumet att posta i, så jag låter tråden stanna kvar. Finns det något bättre ställe än här att hitta vettiga fordonskillar? (Förutom IRL) Lunarstorm tror jag inte på...
/Moderator
fattar inte va alla gnäller på?! det står ju helt klart å tydligt "sök kompisar", de e ju de ja gör!
Även om du skulle ragga så skulle jag tillåta det... Du gör inget fel. Men den finns en hel del desperata killar här inne som gärna skulle vilja att du gjorde det (raggade på dem alltså) tror jag.
| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Hon har hittat rätt del av forumet att posta i, så jag låter tråden stanna kvar. Finns det något bättre ställe än här att hitta vettiga fordonskillar? (Förutom IRL) Lunarstorm tror jag inte på...
/Moderator
fattar inte va alla gnäller på?! det står ju helt klart å tydligt "sök kompisar", de e ju de ja gör!
Även om du skulle ragga så skulle jag tillåta det... Du gör inget fel. Men den finns en hel del desperata killar här inne som gärna skulle vilja att du gjorde det (raggade på dem alltså) tror jag.
"räcker upp en hand"
hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
18 bast^^ älskar allt med motorer;) går 3e året på fordonsprogrammet haha är verkligen kul att det finns tjejjer med samma intresse:)
Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...
mjaaoo 19 år 2:året på fordons programmet med inriktning översnö (eftersom jag inte vill hålla på med bilar som yrke utan hobby för att inte tröttna på de)
Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.
Jodå även jag är en av dem som har bilar som hobby intresse och plockar gärna på fritiden.. Att vara mek skitig är en del av mig. Därav smeknamnet kladde haha
" Hej, 14 är jag. Undrar om det finns någon zööt 18-åring här inne med platz i bilen, åkej gärna raggarrunda varje helg och zuper i din bil om du har platz.. !
Jessika, om du letar efter nån att prata med så är väl tipset att kika runt lite på bilar, det är många som ägs av killar i din ålder, lägg en kommentar eller skicka nåt till gbn...
Garaget är helt enkelt lite för stort för efterlysningar av din sort tror jag!