3564
Sök

Fälgemblem

MazdaSpeed.se
174 Inlägg
14 januari 2008
Trådstartare
Tänkte höra om de är nån som vet, återförsäljare som säljer fälgemblem till olika bilmärken "Såna man klistrar dit:)"

726 Inlägg
14 januari 2008
åk till närmaste däck/fälgåterförsäljare och fråga

96 Inlägg
14 januari 2008
Finns på dom flesta däck handlarna. och dom kan ta hem om det inte finns hemma.det kan alla som säljer fälgar

MazdaSpeed.se
174 Inlägg
15 januari 2008
Trådstartare
Okej tackar för de:)
Senast redigerat av Bonne_MazdaSpeed (15 januari 2008)

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
15 januari 2008
Inte säkert att det finns tyvär, inte för att det skadar att fråga. Men allt beror på fälgmodell, och sedan att det finns mest emblem till Volvo, BMW, Mercedes, VW, Audi kanske inte heller förvånar då det är mest det dem säljer.

Letade järnet efter emblem till mina fälgar, slutade med att jag fick råna ett par orginalkapslar och pilla lite och sen hade jag perfekta smile

MazdaSpeed.se
174 Inlägg
15 januari 2008
Trådstartare
Okej för ja hade till min gammla bil, men de va med de gammla mazda emblemet, vill ha me de nya till den här:)

2 Inlägg
30 januari 2008
Jag köpte just exakt sådana klistra-på emblem med nya mazda-loggan till min bil... på en affär som heter Ojanperä, i Arvidsjaur... De har även webshop: http://www.ojanpera.net . Hittar dock inte de emblemen där. De hade dem dock i butik, så maila dem... det går säkert att ordna. Den svenska delen av kedjan finns bara i Norrland, så de är säkerligen trevliga att ha o göra med.

För övrigt så har jag inte klistrat på mina än, för att min Mazda har gamla Mazda-loggan... så jag ville se om det gick att hitta emblem med den innan jag smackade på dem... Är du intresserad av ett byte? Såg att du hade en uppsättning med gamla loggan? (Med den runda, eller med den mer fyrkantiga loggan?) Om du är intresserad kan jag försöka slänga upp en bild på fredag när min kamera kommer tillbaka till stan.

Marcus.

Sök