min bror gorde samma tabbe engång när vi tankade..sen kom en bil efter oss och tuta och blinka med helljusen....vi tänkte WTF vilken idiot..sen kom vi till ett rödljus, han ställde sig brevid och veva ner..men jag såg bara han mun vibrera..men sen när jag vevade ner så hade han tanklocket i näven...haha det var snällt
Volvo 740 Tic - 1986 - B230et 531topp - 19.000km
Nej det är inte jag på bilden
min bror gorde samma tabbe engång när vi tankade..sen kom en bil efter oss och tuta och blinka med helljusen....vi tänkte WTF vilken idiot..sen kom vi till ett rödljus, han ställde sig brevid och veva ner..men jag såg bara han mun vibrera..men sen när jag vevade ner så hade han tanklocket i näven...haha det var snällt
att han orka? schyst
aa jag vet, det var en jävla bra bit han åkte efter oss, 3-4 km haha
Volvo 740 Tic - 1986 - B230et 531topp - 19.000km
Nej det är inte jag på bilden
Åkte från macken och till onoff, var en vänstersväng som jag tog lite aggressivt och parkera sen, då kom det en tant och sa: det läcker om din bil... sa rakt ut: fan snackar du om det läcker inte om min bil, och gick runt till högersidan och titt på fan det satt inget tanklock på och vid vänstersvängen öste det ut ett antal liter .
Var en Opel manta B som inte hade såna nymodigheter som blockar soppan även om man saknar lock .