Hej! Är helt ny på sidan och håller på o bygger ljud i bilen! Har bl.a. ett 4 kanaligt JBL slutsteg i bilen med 2x2 input RCA, och en 2xRCA Output och vet hur man kopplar allt och så. MEN, för att slippa dra en till lågnivå eller använda Y SPLITTERS vill ha tag på en RCA kabel som ja kopplar från output till input 3,4! Vet att man kan ta vanliga RCA kablar o sätta från Output in till input 3,4 för att få ljud i 3:an och 4:ans kanaler, men ja vill ha det snyggt och letar efter RCA kablar som är ca 3-4 cm totalt!!! Som en "falukorv" i form så man slipper fula sladdar! Har sett att det finns MEN VAR!!!!? Letat o googlat som en idiot! Någon som vet vad jag är ute efter??!
varför inte löda själv? dock så måste de nog vara totalt runt 10cm för att funka bra. tänk på att du ska kunna böjja dem utan att få skarpa veck, för då kan de lätt gå sönder innuti.
HEJ! Tack, men jo visst kan man löda MEN.. vill ha som en adapter som man bara klickar på. Tänk dej denna http://www.kabelgiganten.se/artiklar.asp?id=2186 Men utan honan uppepå, och så hanar neråt istället för honor. Så det bli en 1xRCA hane TILL 1xRCA hane adapter. Är en sådan ja vill ha.. Det finns men vet inte hur jag ska få tag på det.
Nej då hade jag redan använt det.. Men detta är redan åtgärdat nu då jag har köpt ny bil och kommer ändå dra 3 stycken lågnivå från stereon för att få bra inställningsmöjligheter.