3552
Sök

kan man lägga in svenska på mobilen?:S

1 364 Inlägg
30 mars 2008
Trådstartare
hej har en mobil som inte har svenska kan man lägga in de på ngt sätt lite jobbigt när man ska skiva sms xd tongue en kille sa att man kan göra de genom datorn går de? hur bär man sig åt?

tacksam för svar

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
30 mars 2008
Vad är det för telefon?
Borde vara under telefoninställningar... smile

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

1 364 Inlägg
30 mars 2008
Trådstartare
Irmscher Vectra skrev:
Vad är det för telefon?
Borde vara under telefoninställningar... smile

det är än sony ericsson z610i ligger inte svenska på ,obilen i huvud taget men ska de gå att lägga in tro? big_smile

911 Inlägg
30 mars 2008
hmm !

vet att på min nokia N73 kan man ändra Koden med ett program och efter det uppdatera mobilen med den senaste uppdateringen ! på d viset kan man få olika språk till mobilen ! Först la jag in fel kod, så mobilen fick engelska helst plötsligt efter första försöket yikes , men hitta rätt på den riktiga koden, då fick jag tillbaka svenskan igen smile

detta var när jag skulle uppgradera min N73 till Music Edition.

det kanske är likadant på S-Ericsson ?
Senast redigerat av zortep (30 mars 2008)

pic up the phone, wazzzaaa

358 Inlägg
30 mars 2008
var nån mobil som jag hadde tidigare med samma problem.. den var köpt utomlands, också en SE mobil..
Men där prata dom om att de skulle behöva omprogramera mobilen o blablabla skulle kosta som att köpa den beg. här i swe

Jag vet inte alltid vad jag pratar om,
men jag vet att jag har rätt!

DFFL
9 020 Inlägg
30 mars 2008
Sony Ericssons supportbutik i Lund gör sånt åt dig.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Kosmangyl
167 Inlägg
31 mars 2008
Kan rekommendera http://www.gsm-unlock.se/
Senast redigerat av jisses (31 mars 2008)

A4 TSQ-00 Bsr Steg 3 Usa-Blinkers
Plymouth Satellite-68
Kör Scania R500 på jobb med många röda lampor i hytten å snart med fler ljus ute med, linje HBG-Kumla.

2 Inlägg
31 mars 2008
Jag hade samma problem med min gamla K750i som kunde inte svenska heller när jag flyttat - engelsk modell som kan bara ändra till östeuropeiska språk - tror enklast sätt är att 'flasha' firmvaror till nåt som har svenska (vet inte vilket det är - jag är ingen expert inom mobil) med hjälpen av USB-kabel och rätt firmvara på din PC... kanske jag snackar skit p.g.a. dåliga kunskaper!

Hoppas nån veta mera...

Sök