Erfarenhet av : DVD/CD/USB med 4 tums touchscreen HC040A från humanhabit.

Lo_row
1 april 2008 · 154 Inlägg

Funderar på o beställa en sådan, skulle vilja höra om nån här har erfarenhet av den ?


Mvh / Micke

Kör automat så är du smart ;)
Zlasher Pulare
1 april 2008 · 248 Inlägg

Tjena, jag har den andra modellen, den med 3.5 tums skärm.
Och jag är mycket nöjd, det enda som saknades för väl en remote kabel. Men tror att det går att använda kabeln som är till för motordrivna antenner till samma uppgift...
annars mycket bra tycker jag.
Rekomenderas...

Subaru Impreza Wrx STI "Pittbull" (2008)
Lo_row
1 april 2008 · 154 Inlägg

ok, låter ju riktigt lovande. lätt o hitta i menyer o sånt ? var dem ok o ha o göra med smile?

Kör automat så är du smart ;)
Zlasher Pulare
1 april 2008 · 248 Inlägg

jora det är rätt lätt. har iofs inte testat att lira något från usb än.. men annars funkar dvd och cd bra=) och det var inga problem med betalning och hämtning av paketet. funkade bra.
Funderar på att beställa en backkamera och koppla in från dem=)

Subaru Impreza Wrx STI "Pittbull" (2008)
Lo_row
3 april 2008 · 154 Inlägg

låter bra det smile

Kör automat så är du smart ;)
kruse019
28 juli 2008 · 84 Inlägg

Jag har haft den sen i januari i år och jag är mycket nöjd med den big_smile fast det är inte många usb minnen som har fungerat på den men det går ju ändåtongue men nu har knapparna börjat bli lite dåliga men dom funkar fortfarande.....

Nisse-h
28 juli 2008 · 202 Inlägg

kruse019 skrev:
Jag har haft den sen i januari i år och jag är mycket nöjd med den big_smile fast det är inte många usb minnen som har fungerat på den men det går ju ändåtongue men nu har knapparna börjat bli lite dåliga men dom funkar fortfarande.....

Det är ju inte så illa, den har iallafall varit hel i ett halvår då.

PH_
28 juli 2008 · 310 Inlägg

Kompisen bytte från en Pioneer DEH-P800BT till historian som näms i topic.

Mitt och kompisens delade omdöme: SKIT!

Mer utförligt:
Den är plastig.
Menyerna är fula, sega och ologiska.
Tuchscreenen fungerar väl i den bemärkelsen att man kan röra vid den..
Men framförallt! - Ljudkvaliten är under all kritik!

Behöver jag nämna att jag hjälpte polaren byta tillbaks till hans Pioneer efter en vecka..

Nej mitt råd till dig är att köpa en vanlig HU med cd för mellan  2-3000kr, du kommer att bli mycket nöjdare. Det finns en anledning till att du får lägga ut 5gånger så mycket för en dvd-dito från ett känt märke.

Mvh
PH

Mercedes 190E 2.5 16v "Cosworth" (1991)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang