3794
Sök

Inför: IDAG Skåne Crazy Tour 2008 - Samling vid Ribban 14.00

3 722 Inlägg
1 juni 2008
Whacker skrev:
Jag hade också tänkt haka på men bygger fortfarande så jag är ganska immobiliserad
två eller tre veckor till =/

Då har du bilen färdig till slutet av Juni, det är i Juli vi kör touren.

207 Inlägg
1 juni 2008
Digital_Kicker skrev:
Whacker skrev:
Jag hade också tänkt haka på men bygger fortfarande så jag är ganska immobiliserad

Jo jag vet men tänkte mest som att det var därför jag inte kunde komma till förträffen =/
Kanske lite dumt uttryckt av mig..

3 722 Inlägg
2 juni 2008
Whacker skrev:
Digital_Kicker skrev:
Whacker skrev:

Jo jag vet men tänkte mest som att det var därför jag inte kunde komma till förträffen =/
Kanske lite dumt uttryckt av mig..

Hehe lugnt! Inget är dumt! Bra att folk skriver i tråden för då hålls den i liv! smile

293 Inlägg
2 juni 2008
hur sen anmälningslistan ut ? ska försöka skaffa fram bilen om jag ska köra big_smile

207 Inlägg
2 juni 2008
Tyvärr så har jag bara en bil at köra med sad
så du kan nog plocka bort mig på plats 36..
Behåller gärna plats 11 dock om d går bra tongue

293 Inlägg
2 juni 2008
Whacker skrev:

han du köra med 2bilar samtidigt annars ? big_smile

3 722 Inlägg
2 juni 2008
Static35 skrev:
Whacker skrev:

hehe hade varit något d!

207 Inlägg
2 juni 2008
Static35 skrev:

Haha, OM jag kan smile
E d inte det man menar med att man ska tävla mot sig själv?!?!
Senast redigerat av Whacker (2 juni 2008)

Fordonslackerare
49 Inlägg
3 juni 2008
hade ju varit bra om någon kunde uppdatera infon om listan,..står vi med eller inte nu? tongue // Sephira & (Stoffe_G)

Garaget Video Crew
842 Inlägg
3 juni 2008
Trådstartare
Sephira skrev:
hade ju varit bra om någon kunde uppdatera infon om listan,..står vi med eller inte nu? tongue // Sephira & (Stoffe_G)

Nej ni står inte med nu, men det kommer! Ska försöka uppdatera första sidan när jag kommer hem.

Fordonslackerare
49 Inlägg
3 juni 2008
Kajlie skrev:
Sephira skrev:

Nej ni står inte med nu, men det kommer! Ska försöka uppdatera första sidan när jag kommer hem.

ahh så bra:D

3 722 Inlägg
4 juni 2008
Kajlie glöm nu inte att skriva upp dom!

Fordonslackerare
49 Inlägg
6 juni 2008
verkar inte finnas något intresse för denna touren, varken från arrangörerna eller de som ska med.. hmm tråkigt att de ska va så... kom igen nu gott folk,ska vi göra detta eller inte! tongue

3 722 Inlägg
6 juni 2008
Sephira skrev:
verkar inte finnas något intresse för denna touren, varken från arrangörerna eller de som ska med.. hmm tråkigt att de ska va så... kom igen nu gott folk,ska vi göra detta eller inte! tongue

Ursäkta mig? Jag som håller liv i tråden, eller försöker med det smile

Fordonslackerare
49 Inlägg
6 juni 2008
ahh okej då men vad händer med listan? tongue fler kan ju engagera sig tycker man smile

3 722 Inlägg
6 juni 2008
Sephira skrev:
ahh okej då men vad händer med listan? tongue fler kan ju engagera sig tycker man smile

Jo man tycker ju det!. Folk tycker väl inte samma som andra. Bara 2 pers + jag kom till förträffen den 31/5. Så där kan man säga att jag också började tappa intresset för att lägga ner så mycket tid på allt.

Fordonslackerare
49 Inlägg
6 juni 2008
Digital_Kicker skrev:
Sephira skrev:

Jo man tycker ju det!. Folk tycker väl inte samma som andra. Bara 2 pers + jag kom till förträffen den 31/5. Så där kan man säga att jag också började tappa intresset för att lägga ner så mycket tid på allt.

det va ju ruttet,..ganska många som anmält intresse i förra tråden ju hmm.. folk borde ju uppskatta att någon tar på sig ngt sånt här. så hur ser det ut i dagsläget då?ska det bli av ?

3 722 Inlägg
6 juni 2008
Sephira skrev:
Digital_Kicker skrev:
Sephira skrev:

det va ju ruttet,..ganska många som anmält intresse i förra tråden ju hmm.. folk borde ju uppskatta att någon tar på sig ngt sånt här. så hur ser det ut i dagsläget då?ska det bli av ?

Jag hoppas att det blir något! Hade varit skitkul! Men en Tour blir ju ingen Tour om folk inte visar sitt intresse. Blir vi inte så många så får vi väl halvera touren. Ändra rutten och köra halva skåne istället. Eller vad tycker ni andra?

Fordonslackerare
49 Inlägg
6 juni 2008
Digital_Kicker skrev:
Sephira skrev:
Digital_Kicker skrev:

Jag hoppas att det blir något! Hade varit skitkul! Men en Tour blir ju ingen Tour om folk inte visar sitt intresse. Blir vi inte så många så får vi väl halvera touren. Ändra rutten och köra halva skåne istället. Eller vad tycker ni andra?

ja man får hoppas att det blir något!låter som en ide iaf att dra ut på halva annars! smile vi är fortf på!

3 722 Inlägg
6 juni 2008
gött! Ja jag får ta saken i egna händer och skicka ut lite PM till folket som är uppskrivna! Och se hur många som fortfarande är intresserade.

Sök