Ett steg i rätt riktning Blir grymt stor skillnad bara att plocka bort x-traljusen Byt reg.plåtar så ska du se att den känns ännu fräschare då me Ett litet enkelt knep
Lika bra att man gör så, för att slippa få rost där. Ska köpa in två nya regskyltar och sen två hållare. ska försöka göra det inom kort så man får se några framsteg på bilen ,, Tack för tipsen iaf !
nu vet jag inte vad jag ska välja, ska beställa hem skärmblinkers till bilen och vart osäker på om jag ska ha kromade vita blinkers eller svarta vita blinkers? (:
Hur mycke krom hade du i övrigt tänkt ha på bilen?? Ska du bara ha de som e så blir de nog snyggast me svart. Men om de kommer komma mer krom så blir de bättre me kromade blinkers
Hur mycke krom hade du i övrigt tänkt ha på bilen?? Ska du bara ha de som e så blir de nog snyggast me svart. Men om de kommer komma mer krom så blir de bättre me kromade blinkers
//Jacob
Okej, funderat på om jag ska ha ganska blanka fälgar eller t.om krom-fälgar så då borde det passa till? Btw har beställt hem nya regskyltar ! (= (ska även beställa hem kromade skylthållare)