Det e äkta gandor va? Ne tycker du ska ha svarta fälgar typ racinghart lr work emotion? Ger bra kontrast då du ska ha mkt i svart med.. sen tycker ja fälgarna ser tunna ut..
Det e äkta gandor va? Ne tycker du ska ha svarta fälgar typ racinghart lr work emotion? Ger bra kontrast då du ska ha mkt i svart med.. sen tycker ja fälgarna ser tunna ut..
Men huvudsaken e ju att du e nöjd
Ja jo det har du rätt i, racinghart e feta, men vet aldrig vad som händeri framtiden, fårse vad plånboken säger haha Men något med mera djup e jag själv inne på
Angående speglarna tycker jag att det hade passat mycket bättre med "F1-speglar" för att matcha... Men det är ju en smaksak, älskar "F1-speglar" på bilar som klarar av att bära upp dem och det gör verkligen ditt bygge Lycka till, riktigt snyggt!
Fakta:"En enda dag någonssin var det coolt att äga en Saab... sen blev det tråkigt igen..."
9 / 11: Nu så va det ett tag sedan jag uppdaterade igen men men ska bli bättre på det! Idag kom kolfiber huven hem, så ska börja mekka på den i helgen hade jag tänkte om allt går som det ska
11 / 11: Idag så har jag och go_sideways hållt på att få huven att passa, det va tyvärr svårare än vad jag trodde, själva huv låsen ville inte klicka till och låsa huven tyvärr men efter ett bra tag så fik vi äntligen på den Ska fottas imorgon !