tackar så mycket allihop. Har nu fått pris uppgift på 16v toppen. portning, mira fräsning och större ventiler lutar mot att det blir så. Ska försöka ta mej över 300 sug hästar tills nästa år
tackar så mycket allihop. Har nu fått pris uppgift på 16v toppen. portning, mira fräsning och större ventiler lutar mot att det blir så. Ska försöka ta mej över 300 sug hästar tills nästa år
Lycka till!! Skall själv börja med 200hk sugis i 740in så tips är ju alldrig fel Blir det marin vev eller?
Lycka till!! Skall själv börja med 200hk sugis i 740in så tips är ju alldrig fel Blir det marin vev eller?
bland annat skaffa en gammal rally motor som du renovera de billigaste sättet tycker jag
ska ta med digitalkameran nu när jag ska till garage igen men här kommer några dåliga bilder. Måste bara skaffa en baklucka med mindre ruta. Den som satt på original är ju 13cm högre
var och satt fast bakrutan igår. blev mycket bättre med en original 235a baklucka än den stora som satt original på liket. Nere till vänster på den andra bilder skymtar man nya motorn, en mercedes 300D stjärnkolvs motor
Detta hhänder just nu i mitt garage. Har gjort färdigt förstärkningarna på pickupen, hoppas de räcker så. Kommer upp en båge och lastnät bakom hytten till veckan. Har även fixat några bakljus E märkta diodljus. Synd att man inte är någon svetsare, Blir så mycket slipning.