3208
Sök

"Gamla bilar"

70 Inlägg
5 juli 2008
Trådstartare
Är bara lite nyfiken, bilar som man ser som inte har uppdaterats på "flera år", varför finns de kvar och vilka "tidsramar" är det som  gäller? Är inte så uppdaterad, därför frågar jag!
Mvh / K.

8 156 Inlägg
5 juli 2008
Reglerna skapades helt enkelt när det inte fanns så många bilar att hålla reda på.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

70 Inlägg
5 juli 2008
Trådstartare
Phaetoon skrev:
Reglerna skapades helt enkelt när det inte fanns så många bilar att hålla reda på.

Ok, tack för infot, men om vissa kärror inte har uppdaterats på några år så skulle det kanske vara en ide att "radera dem"? Mvh/.

DFFL
9 020 Inlägg
5 juli 2008
bernersennen skrev:
Phaetoon skrev:

Ok, tack för infot, men om vissa kärror inte har uppdaterats på några år så skulle det kanske vara en ide att "radera dem"? Mvh/.

Att de inte uppdaterats betyder inte att inte är i personens ägo.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

SKÅNING
1 215 Inlägg
5 juli 2008
ja och man ser emellan åt folk som har kvar sina bilar online när de skriver i forumet eller i sin blogg/presentation att de inte äger bilen (skrotad/såld) eller har en bild på sina gamla fordon

Projekt:Volvo 244 GL blir TURBO Bilen som ALDRIG kommer bli 100% färdig

70 Inlägg
5 juli 2008
Trådstartare
FireTraXX skrev:
bernersennen skrev:
Phaetoon skrev:

???

DFFL
9 020 Inlägg
5 juli 2008
bernersennen skrev:
FireTraXX skrev:
bernersennen skrev:

???

Att bilarna inte uppdateras dagligen betyder inte att de bytt ägare.
Förstår du nu?
Var det svårt att förstå för att jag missade att skriva "de"?

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

8 156 Inlägg
5 juli 2008
Reglerna kanske behöver ses över lite. En del bilar ändrar ju sig inte speciellt mycket.
Har man en Ferrari i toppskick så kanske man inte gör så mycket uppdateringar?
Just nu är det ju bara ett fåtal som jobbar med bilarna och dom har fullt upp med att godkänna ansökningar till olika kategorier.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

70 Inlägg
5 juli 2008
Trådstartare
FireTraXX skrev:
bernersennen skrev:
FireTraXX skrev:

???

Förstår du nu?

Igentligen inte, men dubbelkolla nästa gång du skriver ett inlägg, eller vad tycker du??

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
5 juli 2008
FireTraXX skrev:
bernersennen skrev:
FireTraXX skrev:

???

Förstår du nu?

Det är inte bara bilar som man inte längre äger som bryter mot reglerna utan även bilar som inte uppdaterats på väldigt länge.

Tror det var det berner syftade på.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

DFFL
9 020 Inlägg
5 juli 2008
bernersennen skrev:
FireTraXX skrev:
bernersennen skrev:

???

Förstår du nu?

Igentligen inte, men dubbelkolla nästa gång du skriver ett inlägg, eller vad tycker du??

Detsamma.
Igentligen är inte ett svenskt ord, den meningen är förövrigt inte en korrekt mening heller.

Men vill du ändra denna tråden till att vara en svensklektion så är jag lätt på.

Russel Crowe, Gladiator.

70 Inlägg
5 juli 2008
Trådstartare
FireTraXX skrev:
bernersennen skrev:
FireTraXX skrev:

Förstår du nu?

Detsamma.
Igentligen är inte ett svenskt ord, den meningen är förövrigt inte en korrekt mening heller.

Men vill du ändra denna tråden till att vara en svensklektion så är jag lätt på.

Att " meningen" skulle vara så galen har jag väl svårt att förstå, ok för att det första ordet blev lite galet ,men nä - jag har pluggat svenska nog på gymnasiet, så det kan vi ju lägga ned på en gång.
Men oavsett, så ställde jag bara en enkel fråga från början och jag tror att jag har fått lite vettiga svar om detta!
Tack å gonatt!

512 Inlägg
5 juli 2008
öfr att hjälpa till kan man klicka på rapportera inlägg om man ser en bil som inte borde vara kvar...tex en bil man vet är såld eller skrotat tar 2 st klick med fingret så är det klart

Sök