Hjulen på balkongen

Aruzo Ace Ventura
23 december 2008 · 1 240 Inlägg

Under sängen!

Mercedes 240D "w123" (1985)
Volvo S70 "2.5D" (1999)
einherjer
23 december 2008 · 587 Inlägg

å fan, det var ju inget vidare. trodde man kunde visa ägarrätten på dem med kvittot man får när man hyr platsen för däcken men så kanske det inte funkar.

heltsonika Rebel with a cause
23 december 2008 · 224 Inlägg

Jag vet inte hur det gick till slut. Polisen hade iaf fullt upp med att försöka lokalisera vems hjul som var vilkas. Däckkillarna gick under jorden och det stod ju inte direkt reg.nummer på däcken..

Xelaz
24 december 2008 · 40 Inlägg

Haha tack för alla tips! Det verkar råda delade meningar, en del säger att man kan ha dom på balkongen och andra att man inte kan de.

Jockefors
24 december 2008 · 961 Inlägg

tror däckfirmorna tar närmare tusingen för förvaring i sthlm .. här i hudik tar va 550 wink .. sen att om däckfirmorna gått i kk så kan man undra vad de va för liten håla ?! kanske bäst o leta fram en riktig däckfirma .. på farsans jobb så är ja "ansvarig" för alla 2500 hjul vi har och jag skriver namn , regnr , och bilmärke och klistrar på däcket smile .. liiiiite offtopic men ändå tongue

Pure DieselPower
FL3JM Inga konstigheter
24 december 2008 · 2 064 Inlägg

Klart du kan ha dom på balkongen, skit samma så länge du inte ska rejsa med dom och kräver optimal prestanda ur däcken. Bättre att ha däck överhuvudtaget lixom. smile

professor_nord
24 december 2008 · 178 Inlägg

skulle inte satsa på balkongen iaf har lagt mina på  ett rull ställ på golvet
inget garage för bilen??

four rings to rule them all
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang