Som rubriken lyder så vill jag byta stereo i Saaben men behöver verktyget för att få ut den. Så är det någon i Lund/Malmö trakterna som har en sådan så skriv behöver bara låna den i ca 1 min
Som rubriken lyder så vill jag byta stereo i Saaben men behöver verktyget för att få ut den. Så är det någon i Lund/Malmö trakterna som har en sådan så skriv behöver bara låna den i ca 1 min
Det fungerar lika bra med väldigt smala skruvmejslar eller andra lämpliga verktyg utifall det ej löser sig
Inte för att du har ställt frågan men jag kan i vart fall upplysa dig om att det sägs att man måste "gifta isär" bilen från stereon INNAN man plockar ur den ur bilen med hjälp av en TECH2 o man måste "gifta ihop" den nya stereon med bilen med en TECH2 för att få allt att fungera. Det är chassinumret vs stöldskyddet som kan börja strula annars.
Håller själv på o letar efter en bra beg originalstereo till en 9-5 (se min annons "köpes).
Gifteriet gäller i synnerhet äldre 9-5:or, dom nyare med GM-enheten är inte låsta på samma sätt. Men man behöver bara gifta ur den gamla om den ska in i en annan bil eller om man ska stoppa i en annan originalenhet i sin bil.