supra som kör på 5vxl 320-330km/h medans den e 6vxl:ad

MrVain
2 december 2005 · 904 Inlägg

Fkoff skrev:
men ey killar? att änns tänka taken att det skulle va en hastighetsmätare är ju befängt. Tror dock inte det är någon ekonomimätare häller för den delen. sällan att en supra ligger 1-2 l/mil i 330km/h big_smile

Btw

Min bil skulle vid 8000varv göra 336km/h på 4an.. slå den wink

Antar att det är automat wink

De ska va gött å leva
Imon Väghållningsvåldtagen
2 december 2005 · 195 Inlägg

Sharky skrev:
Det är en AFM. Slutdiskuterat.

Och 320km/h @ 8000 rpm. Dvs 40km/tim/1000rpm. Vad är det för speciellt med den utväxlingen? Min femväxlade automatlåde-Audi gör 40km/tim/1000rpm på fyran.

/Göran

Vad är en AFM?
Nej det är inget skillt med den utväxlningen. Vad jag påstår är dock att det inte går dom hastigheterna i filmen.

Även en apa kan köra rakt fram med foten nedtryckt.
------------------------------------------------------------
Volvo S40
Honda Civic "Type-R" (2003)
Volvo S40 (1996)
Sharky
2 december 2005 · 10 287 Inlägg

AFM? Air Fuel Meter, dvs den visar luft/bränsle, inte lambda.

/Göran

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI
SIGGE_C70R
2 december 2005 · 258 Inlägg

vissa av er säger faktiskt att den inte gjorde de dära 200 mph
o om nitittar noga helt noga så ser ni sj klart hastighets mätaren och  rpm mätaren o den låg bra den sog utt som han vill varva km/h vissaren hehhe...
men ni ser själva de andra oker i 100 medans det ser utt om de står still och han åker i 200km/h förbi de
o ni som säger aa om min bil hade 8000 varv så skulle min göra på 4 växel 330 km/h de kalas lögner ni ska inte som sagt gemföra en audi eller mitsubishi mot en ***** japansk tillvärkat sport bil = supra  för den effekten som den bilen har e nåt supra ägarna trivs mycket bra med som sagt wink men ni försök gör på en audi,volvo,saab så ser v hur mycket de komer koma upp redan i 200km/h så komer deras motorer ligga som en stjärna i himlen wink

SUPRA KING OF CARS wink

Sharky
2 december 2005 · 10 287 Inlägg

Du är rolig Sigge...:-D
Funderat på Stand Up Comedy?

Lär dig räkna på utväxlingar. Varken jag eller fr3drik hävdade att våra fordon skulle göra 200mph, bara att utväxlingen inte var märklig i sig.

Jag har då aldrig sett min Audi motor ligga som en "stjärna i himlen" trots att marschfart brukar ligga runt 200km/h när man ligger ensam på motorväg på sommaren.

/Göran


SIGGE_C70R skrev:
vissa av er säger faktiskt att den inte gjorde de dära 200 mph
o om nitittar noga helt noga så ser ni sj klart hastighets mätaren och  rpm mätaren o den låg bra den sog utt som han vill varva km/h vissaren hehhe...
men ni ser själva de andra oker i 100 medans det ser utt om de står still och han åker i 200km/h förbi de
o ni som säger aa om min bil hade 8000 varv så skulle min göra på 4 växel 330 km/h de kalas lögner ni ska inte som sagt gemföra en audi eller mitsubishi mot en ***** japansk tillvärkat sport bil = supra  för den effekten som den bilen har e nåt supra ägarna trivs mycket bra med som sagt wink men ni försök gör på en audi,volvo,saab så ser v hur mycket de komer koma upp redan i 200km/h så komer deras motorer ligga som en stjärna i himlen wink

SUPRA KING OF CARS wink

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI
SIGGE_C70R
2 december 2005 · 258 Inlägg

hehe rolig rolig e jag hehe men inte bara på det utan med bilar e jag rolig wink

Nåt jag gillar med SHARKY är att han ändrar på det som e fel o det e rätt bra en så länge har jag lärt mig mycket av han wink

och han e också rolig wink heheheh...

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang