2819
Sök

Red Bull vs. Monster ?

654 Inlägg
3 oktober 2008
Köper man redbull för att bli pigg så får man nog se sig slagen,då det är som nån/några koppar kaffe i koffein "kick".
Den där Cocain drycken innehåller en hel del koffein,men vad den smakar vet ja ej..Om man blir pigg?!,antar det.iaf lite si och så.

Spike drycken innehåller mer koffein än Cocain,den blir många piggare av.
Men då vissa är lite känsliga mot Yohimbine (stavningen) kan man få huvudvärk och annat.

Men dricker ni detta för att bli piggare är det väl betydligt bättre att investera i vanligt kranvaten och koffeintabletter.
Eller ännu bättre,Efedrin och kranvatten om man vill hålla sig vaken och va pigg som få.
Dock så smakar ju både koffein och efedrin apa om man ska suga/njuta på dom.

huh?
10 427 Inlägg
3 oktober 2008
Marqus skrev:
Monster, är ju dubbelt så stor som en redbull inte konstigt att man blir piggare av den då tongue

Jo men Monster innehåller ju gingseng, taurin, guarana OCH koffein. (L-Karnitin också vaddetnugör tongue)
Red Bull innehåller väl 'bara' koffein och taurin som är uppiggande.

1 311 Inlägg
4 oktober 2008
haha sitter nu pa hawaii smile dom har red bull 500 ml... big_smile
Senast redigerat av Glansen (4 oktober 2008)

178 Inlägg
5 oktober 2008
Glansen skrev:
haha sitter nu pa hawaii smile dom har red bull 500 ml... big_smile

Det finns i sverige också..

Master of the obvious
636 Inlägg
5 oktober 2008
steifan skrev:
Marqus skrev:
Monster, är ju dubbelt så stor som en redbull inte konstigt att man blir piggare av den då tongue

Jo men Monster innehåller ju gingseng, taurin, guarana OCH koffein. (L-Karnitin också vaddetnugör tongue)
Red Bull innehåller väl 'bara' koffein och taurin som är uppiggande.

AJA, sorry då, var inte så påläst tongue

Bmw e30 Touring M-tech 2 / 5-bult / BBS RC

KHRacing
8 oktober 2008
Då var det klart.
Svenska importören utav Monster sponsrar södra sveriges första riktigt Drriftteam. www.teamsitoo.com
under 2009, det kommer lite filmer på lördag kväll redan...

http://www.geting.se/image.php/127491-Monsterlogo.JPG

1 570 Inlägg
8 oktober 2008
Den där thailändska redbullen kratindaeng är grym. Tar man två stycken så börjar det kittla i huvudet.

1 814 Inlägg
8 oktober 2008
KHRacing skrev:
Då var det klart.
Svenska importören utav Monster sponsrar södra sveriges första riktigt Drriftteam. www.teamsitoo.com
under 2009, det kommer lite filmer på lördag kväll redan...

http://www.geting.se/image.php/127491-Monsterlogo.JPG

Snyggt jobbat, få se lite bilder o vidoes nu smile

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
8 oktober 2008
Red Bull ger dig vingar wink

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

296 Inlägg
8 oktober 2008
8 sidor om energidryck och ingen har nämnt M150 än? De flesta energidrycker gör inte så att jag blir pigg  utan jag blir bara aldrig trött. M150 däremot får mitt hjärta att galoppera om jag tar mer än två om dagen och då är jag ändå stordrickare av energidryck. Det jag dricker mest numera är den Taurinfria varianten av First Strike pga att jag troligen gjort mig halvallergisk mot Taurin. Det är den som faller mig mest i smaken. Burn och redbull får mig att må illa.

Ska till Laxå i helgen så jag får kolla efter Monster där smile

edit: stava deluxe
Senast redigerat av taway (8 oktober 2008)

8 oktober 2008
taway skrev:
8 sidor om energidryck och ingen har nämnt M150 än?

Jag drack faktiskt en sådan för första gången i dag, började svettas som ett as!roll

590 Inlägg
654 Inlägg
8 oktober 2008
eriksson87 skrev:
Wired X-505

505 mg koffein i en 695ml burk? smile
http://www.wiredenergydrink.com/x505.htm

Nån info om dess innehåll/100ml?
Stod bara fakta om/burk på sidan.
Är ju egentligen inte så mycket om man man späder ned den coffein halten till 250ml dryck.

För övrigt: Dom flesta här inne som skrivit i denna tråden verkar vara extremt överkänsliga mot Coffein,Taurin,etc.
Många verkar ju liksom sväva till månen på en burk RedBull:P.
Senast redigerat av Blida (8 oktober 2008)

7 100 Inlägg
9 oktober 2008
SupershittyToTheMax skrev:
taway skrev:
8 sidor om energidryck och ingen har nämnt M150 än?

Jag drack faktiskt en sådan för första gången i dag, började svettas som ett as!roll

den var inge god!smakade som bara vatten och socker!

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Avstängd
1 557 Inlägg
9 oktober 2008
taway skrev:
8 sidor om energidryck och ingen har nämnt M150 än? De flesta energidrycker gör inte så att jag blir pigg  utan jag blir bara aldrig trött. M150 däremot får mitt hjärta att galoppera om jag tar mer än två om dagen och då är jag ändå stordrickare av energidryck. Det jag dricker mest numera är den Taurinfria varianten av First Strike pga att jag troligen gjort mig halvallergisk mot Taurin. Det är den som faller mig mest i smaken. Burn och redbull får mig att må illa.

Var finns dessa ?? (M150)

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

654 Inlägg
9 oktober 2008
MrKerm skrev:
taway skrev:

I vanliga mataffärer tex.
Är ungefär som RedBull utan kolsyra och en mer sliskig konsistens.

296 Inlägg
9 oktober 2008
Blida skrev:
MrKerm skrev:
taway skrev:

I vanliga mataffärer tex.
Är ungefär som RedBull utan kolsyra och en mer sliskig konsistens.

Ja det är i princip som den thailändska redbullen och den är extremt söt ja och kan hålla med om att det finns godare men jag intar en kall flaska på tio sek så det är inget jag bryr mig om smile Har bland annat börjat säljas på Hemköp det här året. Förut fick jag bara tag på dem i en enda kiosk här i stan.

654 Inlägg
9 oktober 2008
Dom är nästan som dom Thailändska,förutom att det även är Mui-Hang (stavningen?!) i dom Thailändska vad ja vet och fått höra av polare som varit nere där och handlat dessa.
Dvs,BETYDLIGT mer drag i dom Thailändska än våra Svenska då Mui-Hang är doping(?) klassat här i Sverige.

Toyota Supra MKIV
209 Inlägg
15 oktober 2008
Gymgrossisten`s zpike! minst 10 gånger starkare änn redbull med big_smile

KHRacing
15 oktober 2008
testfilm för Svenska MONSTER -  OBS - endast en testfilm !
[video]http://www.garaget.org/video/st7ud69n1a3t[/video]

Sök