Nä men då väger buren mer än vad taket gjorde från början
Jag syftade på att göra de här balkarna i kolfiber då de i stort sett inte väger något om man ska ha de lika starka som de var innannär de var i plåt
Precis som jag skrev tidigare inlägg #2528 "Lättare material"
Ja precis! De va ingen motkommentar! Bara diskuterade vidare och utveckla Bara sa det så du inte trodde jag menade att man skulle ta bort balkarna utan att ersätta dem
Jag syftade på att göra de här balkarna i kolfiber då de i stort sett inte väger något om man ska ha de lika starka som de var innannär de var i plåt
Ja precis! De va ingen motkommentar! Bara diskuterade vidare och utveckla Bara sa det så du inte trodde jag menade att man skulle ta bort balkarna utan att ersätta dem
Tar man bort takluckan och byter tak så kan jag med säga minst 20kg + att man får en lägre tyngdpunkt.
Tar man bort takluckan och byter tak så kan jag med säga minst 20kg + att man får en lägre tyngdpunkt.
Just precis.
Nu gjorde jag ju en liten generalisering med stolpar och så också inräknat, så det är lite mer än bara takskinnet.
Hahaha ja Roman är rätt skön Det ska bli lite mer färg på mig med till nästa år, vi håller på och planerar upp ryggtavlan med min tatuerare, Mats Lyborg på Built To Last i Kristianstad.