ja ha ha vad säger man wallis stod ut med mycke ha ha både jobb å annat men jag tycker det gick över förväntan lite efter fix får man allt räkna med 24 h är ju inte lång tid
Ähh.. hade jag haft ett garage så hade jag varit dör 24/7, så skärp dig
Mvh Tommy
haha man tröttnat till slut på att stå där ute ensam å skruva skillnad me evo garage där dom e en hög å tjötar å har sig
Det är ju därför man åker dit, för att det alltid blir ett gäng som tjötar och vips så har man en massa knasiga idéer.. och självklart måste vi ju sätta dem verket! Bra helgaktivitet för mig som jobbar på annan ort under veckorna.
Mvh Tommy
Du kan få vara i mitt, det finns massor att göra mest hela tiden! Varmt och ljust är det också. Det är bara så himla mycket annat man behöver greja med som ensamstående mamma. Men kom du, garaget står redo! Kan kasta till dig ett nytt bakre bromsok att börja med.
Mvh Tommy
Du kan få vara i mitt, det finns massor att göra mest hela tiden! Varmt och ljust är det också. Det är bara så himla mycket annat man behöver greja med som ensamstående mamma. Men kom du, garaget står redo! Kan kasta till dig ett nytt bakre bromsok att börja med.
Puss!
Haha, de va som fan. Men jag vill ju fixa me min egen bil, inte andras