En sväng till garaget resulterade i detta.
Väntar fortfarande på grejor för att komplettera den svarta inredningen. Hatthyllan ligger på Bussgods och väntar, ska åka dit direkt och hämta den. Det är tillsammans med dörrsidorna fram som saknas innan inredningen är komplett. Dörrsidorna ligger dock hos skräddaren. Få se när han är klar med dem, jag hoppas jag får dem nästa vecka.
Fick dock dit andra dörrsidan bak, samt hela baksätet. Det kändes som ett jättekliv framåt måste jag säga. Nu ser man verkligen att det börjar bli en R32, och det är ju om inte annat, motivationshöjande.
Passade samtidigt på att byta samtliga säkerhetsbälten och montera detaljerna i mittkonsollen.
Dörrsida, komplett med Bora överdel. Jag börjar bli en jävel på att plastsvetsa.
Attan så trevligt det ser ut i det här baksätet. Saknas en hatthylla och plastlister på sidan om ryggstödet, kommer idag.
En R32 ratt på plats och det borstade aluminiumet på mittkonsollen och det snygga fotstödet. . Monterade pedalerna strax efter.
Det blir ju ingen R32 utan instegen. Lite repiga dock, men det ser värre ut på bilden än det egentligen är. Ska försöka fixa det.
Ett annat litet pill jag fixade igår. Låset till handskfacket. Nu har jag R32 låset i borstad alu och min nyckel från Boran passar. Hur bra är inte det?
Det är bara att flytta de små brickarna man ser på bilderna mellan låsen så kan man få sin egen nyckel att passa.
Resultatet.
Gav mig på att laga den trasiga stolen dessutom. Det blev bra, nu har den ett fungerade svankstöd. Inga pappersrullar här inte... (Jävlaklåpare...)
Den svarta plasten med rutmönstret är svankstödet, den hänger på tre "ståltrådar" och dessa hade gått av. Jag ersatte dessa och stolen fungerar som den ska igen.
Nu blir det att rejsa ut till garaget för ännu en rond. Hatthyllan och de plastgrejorna kommer in idag. Jag hoppas att ge mig på motor och drivlina idag. Vore ju en toppen dag om jag hinner att montera R32 motorn idag, men man ska inte hoppas på för mycket...
Mvh