har även börjat räkna och spekulera på höjden, på bilden är bilen fjäderlös bak och sportfjädrarna fram, kom inte ens in i garaget när den va så låg så det får bli något mellanting på höjden fram och bak!
Det var ett tagsen man gjorde en update hehe, har hänt ganska mycket under dessa veckorna men har mest varit elpill och annat som kanske inte är så roligt att se bilder på haha.. Så idag när jag hade studiedag och vårsolen lös så bestämde jag mig för att sänka den Blev riktigt bra i mitt tycke.. Väntar fortfarande på däck till mina andra chrome fälgar,tror dom kommer nu i veckan.. Vågade inte kapa allt för mycket då jag ska ha rätt mycket lägre profil på mina andra fälgar, men får se hur de blir när dom sitter på! Ha de gutt
Då det begav sig såg min röda 122 S nära nog likadan ut efter att jag kapat ner orginalfjädrarna, jag var nöjd. Bilprovningen satte 2 på för kort fjädringsväg.
Kanske finns det fjädrar som sänker och ändå klarar Bilprovningen idag.
mmmmm, har nu testmonterat fälgarna, blev bättre än förväntat! Bilder kommer när jag har chansen att köra ut bilen då det är så trångt att ta bilder i garaget, håll ut
mmmmm, har nu testmonterat fälgarna, blev bättre än förväntat! Bilder kommer när jag har chansen att köra ut bilen då det är så trångt att ta bilder i garaget, håll ut
Jojjemensan, kommer snart en update med mycket bilder, måste bara vänta in lite material!
Kul att det händer något, ska bli skoj att se vad som har hänt med bilen!
Har själv fixat lite med min 242:a, har satt in extraktorrör och 2.5" Simons sportavgassystem med en 100 Cells racekatalysator
Jag var ute och körde lite med mina bilar i lördags, men efter jag tankat 242:an så började den misstända lite, men jag tänkte inte så mycket på det, men det blev värre efter bara någon minut och jag var tvungen att åka tillbaka och se ifall jag tankat med fel bränsle, men så var inte fallet. Så jag antar att jag har varit lite för snabb med att sätta fast avgasröret och glömt att dra åt avgasklämmorna tillräckligt hårt, för jag tror att det kan vara så att det har åkt isär och börjat läcka framför lamdasonden så att den mäter av fel. Annars vet jag inte vad det är för fel..
Den misständer dock inte på tomgång utan bara på 1500 varv eller mer. Så jag hoppas på att det är det.