Här kommer några bilder. håller på att passa in breddarna. jag tror det kan bli tufft, vissa tycker tvärtom. men men man ska köra på det man själv vill
Ja det kommer jag göra . händer nog lite i helgen. inte kommit igång riktigt ännu, funderar på hur jag ska göra. tar emot att kapa sönder skärmarna ännu en gång men men är väl bara köra på
Ja det kommer jag göra . händer nog lite i helgen. inte kommit igång riktigt ännu, funderar på hur jag ska göra. tar emot att kapa sönder skärmarna ännu en gång men men är väl bara köra på
Nej förstör den inte med några billiga plastbreddare!
Nej förstör den inte med några billiga plastbreddare!
Skoj att testa nytt. vill ju ha den unik. men är ju svårt att veta om det blir bra. ser ju tufft ut nu när breddarna är svarta och bilen guldig. men är ju hur det kommer se ut när allt blir samma färg. Ingen minns en fegis så är väl bara köra på
Ja du gör det ju inte lätt för dig, att snygga till en av dom snyggaste v70:s som finns kan inte vara lätt, men klart det e bara å köra på tror det kan bli fräckt även om jag mest är för att bredda i plåt.
Gjort Anmälan till Bilsport Performance & Custom Motor Show 2016 på Elmia i påsk!
Hoppas man blir klar... Nu väntar jag på nytt garage, beställt nytt komplett luftsystem, letar och väntar på nya 22" fälgar Funderar på hur jag ska bredda skärmarna, Väntar in nya modeller av högtalare.
Mycket väntan och funderingar nu.. så jag hoppas att jag får de nya garaget snart och kommer igång