Ett litet långtids projekt tråd på mig Golf mk2 från 92
Kevaz skrev:Blir nog riktigt fett detdär ju!
FelixNevhage skrev:ser bra ut!
Kevaz skrev:Ojojoj den där dörren blev ju sjukt fet! Något sånt jag har tänkt ha i min bil och när plånboken har lust!
Sound_lover94 skrev:Kevaz skrev:Ojojoj den där dörren blev ju sjukt fet! Något sånt jag har tänkt ha i min bil och när plånboken har lust! Tackar ja den blev lite frän ändå xD Haha ja den brukar alltid kämpa emot känns det som haha
Kevaz skrev:Sound_lover94 skrev:Kevaz skrev:Ojojoj den där dörren blev ju sjukt fet! Något sånt jag har tänkt ha i min bil och när plånboken har lust! Tackar ja den blev lite frän ändå xD Haha ja den brukar alltid kämpa emot känns det som haha Ja verkligen, dom blev riktigt fina!Haha det är inte lätt att vara ung och arbetslös...
Sound_lover94 skrev:Kevaz skrev:Sound_lover94 skrev:Tackar ja den blev lite frän ändå xD Haha ja den brukar alltid kämpa emot känns det som haha Ja verkligen, dom blev riktigt fina!Haha det är inte lätt att vara ung och arbetslös... Nja blir väl ett annat tyg sen kanske Nä och speciellt om man har biljud som hobby
Kevaz skrev:Sound_lover94 skrev:Tackar ja den blev lite frän ändå xD Haha ja den brukar alltid kämpa emot känns det som haha Ja verkligen, dom blev riktigt fina!Haha det är inte lätt att vara ung och arbetslös...
Sound_lover94 skrev:Tackar ja den blev lite frän ändå xD Haha ja den brukar alltid kämpa emot känns det som haha
Kevaz skrev: Jag blir bara lagom avundsjuk när jag ser hur maffigt det ser ut inifrån...
Sound_lover94 skrev:Kevaz skrev: Jag blir bara lagom avundsjuk när jag ser hur maffigt det ser ut inifrån... Haha jag förstår dig Känns som jag kommer höra lite sämre denna sommaren
Kevaz skrev:Sound_lover94 skrev:Kevaz skrev: Jag blir bara lagom avundsjuk när jag ser hur maffigt det ser ut inifrån... Haha jag förstår dig Känns som jag kommer höra lite sämre denna sommaren Haha, kommer förhoppningsvis någon gång denna säsongen för mig också! Ja, då har du lyckats!
Sound_lover94 skrev:Kevaz skrev:Sound_lover94 skrev:Haha jag förstår dig Känns som jag kommer höra lite sämre denna sommaren Haha, kommer förhoppningsvis någon gång denna säsongen för mig också! Ja, då har du lyckats! Det gör det ska bli kul och se
Kevaz skrev:Sound_lover94 skrev:Haha jag förstår dig Känns som jag kommer höra lite sämre denna sommaren Haha, kommer förhoppningsvis någon gång denna säsongen för mig också! Ja, då har du lyckats!
Sound_lover94 skrev:Haha jag förstår dig Känns som jag kommer höra lite sämre denna sommaren