holy mother of Russia and Scottland...
på väg mot min lägenhet i luleå så såg jag 4 stycken bilar på OKQ8, men det var inte som andra skithögar omkring en, det var en BMW M3 E46, 2 stycken Porsche 997 GT3RS, och en Ford SVT Raptor.
jag var först avundsjuk på dem, men sen så samlade jag mod att prata med dem. såg på deras bilar hur dem lät, trimmade till max, störtbur, racingstolar, ändå hade den regnummer och alla 4:a körde omkring på gatorna utan att dem blev stämda!
jag såg på registreringsnumret, trodde att föraren var finländare, så jag snackade först svenska med han, han förstod det inte, så jag pratade engelska med han. jag gav han massor med komplimanger och gratulerade han för att han lyckades bygga tävlingsbilar som var faktiskt lagliga. Han log mot mig och tackade för sig.
senare då jag kom in i min lägenhet så kollade jag upp på internet efter att ha sett på sidan vad det stod: "Ice Driving Institute"
sen märkte jag från sidan att jag snackade med en fransman, en porsche champion förare. Minns inte riktigt hur han såg ut men bara litegrann, sökte mig fram och såg att han hette väl "Renaldo da Cunha"
allt mitt hopp reste upp genom taket! det ÄR ju möjligt att bygga lagliga tävlingsbilar, det är ingen snack om saken! jag har aldrig blivit så gladare inombords.
jag ska ta och bevisa hela sverige fel jag också och bygga mig, och bara leva paradiset som ingen annan orkar, vill, eller kan ta sig till.
jag ska nog minsann ge dem som tack för hjälpen med att spraka upp mitt hopp så ska jag försöka (utan att vara en troll) ge reklam på detta.
http://www.icedriving-institute.com/sidan är på franska, men det finns en knapp där att trycka på om du vill ha engelskt version av sidan.