tvedberg skrev:
_Thor_ skrev:
Troligast så kommer din stora kompressor inte att räcka för hela bilen.
Har du din mindre att snabbt koppla över till och köra på ett tag medans den stora laddar igen så borde resultatet inte lida.
Problemet är ju att du inte vill plocka upp en "torr" skarv och därför hela tiden vill lägga ned färg.
Vad är det för slags lack du tänkte använda?
Ska det på clearcoat efter?
går det inte att kopplia ihop båda så de blir en lite större eller vad man ska kalla det byta kompressor verkar svårt att få det bra då.. hade tänkt spruta på grundlack, sen själva färgen sen eventuelt klarlack. jag ska endast lägga på grunden för är ingen lackerare direkt
clearcoat vad är det?
Det kan gå. Då måste du sätta en backventil på varje utgående ledning och sedan koppla ihop de båda till en ledning där du har sprutpistolen.
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!