Jag tycker annonsen är bra, men håller med om väl högt pris.
Att AC:n inte funkar drar ner priset, för även om dne lägger av efter att man köpt bilen så vet man att den har funkat och kanske bara behöver fyllning eller nån packning/torkfilter. Om den inte funkar när man köper den, hur vet an då om kompressorn är skuren t.ex?
Även jag tycker att 17-tummare inte bör nämnas som en fördel, många köpare blir avskräckta när det är dyra däck, som dessutom är slitna på två hjul (Jag t.ex). Bäst är att skicka med originalfälgarna om du har det.
Sen sedan drar ner priset en del på en så gammal bil, för det gör användningsområdet snävare, men det är kanske värt att skriva nått modellspecifikt som att den har fällbart baksäte, så det går att lasta i den ändå.
Tror du ska lägga den på fyrsiffrigt iaf, även om 10 000 (med prutmån) faktiskt inte är fel, som någon sa, den syns både upp till 10 000 och från 10 000...
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!