it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.
Mycket tråkig läsning! Skall verksamheten avvecklas helt eller skall den bara förminskas till en mer hanterbar omfattning som går att ha utöver normalt arbete?
Har ett par frågor angående fräsen du försöker få sålt.
Uppfyller den maskinderektivet dvs eftersom det är den firma som säljer den och du har tillverkaransvar? Då bör den ju isf vara CE märkt och det står ju inget i annonsen dessutom läser man igenom tråden så skriver du ju på inget ställe att den är det.
Har du någon film när du kör "skarpt läge" eller är det bara en förhoppning att den funkar?
Har ett par frågor angående fräsen du försöker få sålt.
Uppfyller den maskinderektivet dvs eftersom det är den firma som säljer den och du har tillverkaransvar? Då bör den ju isf vara CE märkt och det står ju inget i annonsen dessutom läser man igenom tråden så skriver du ju på inget ställe att den är det.
Har du någon film när du kör "skarpt läge" eller är det bara en förhoppning att den funkar?
Jag har iaf sett fräsen "in action" och den funkar utmärkt! Dina övriga frågor har jag inga svar på.
De e ofta folk som känner sig lurade. Vet själv hur de e när gör jobb åt folk. Men i själva verket brukar de vara så att folk inte vill betala va de kostar sen när dom får va dom betalat e så blir de ett jävla gnäll.
Jag förstår de som känner att de blivit lurade och deras reaktion, MEN trots detta är de ett mindre antal än alla de nöjda kunder som hjälpts av Sportvagnskonsult. Därav är det väldigt synd & mista detta special företag inom bilbyggar branschen.
Känns kanske lite onödigt att jag blandar mig, känner inte till så mycket om varken företaget eller mannen i fråga. Men har följt hans projekt och dom har varit mycket intressanta. Och nu tycker jag inte att vi ska starta massa överdrivna diskutioner här!