Hej! Jag hade en idé om importera och sälja riktiga tågtutor med kompressor och allt i Sverige!
Om du vill så kan du gå in på denna länken: http://bit.ly/swehorns och svara på några frågor om det, eller så får du gärna skriva i denna tråden om vad du tycker.
Vore fränt med tågtuta men lite väl dyrt tycker jag
Det är alltid lika kul att gasa tills det rasar då får man ju skruva isär å upgraddera.
Jag har alltid rätt förutom när jag har fel.
grattis å lycka te...
Redan köpt ett begagnat från just ett tåg, nu ska jag bara slöjda ihop bra luftförsörjning. Varför vill någon ha detta kan man ju då fråga sig? Jo för att alldeles för många människor kör som om det vore allvarligt förståndshandikappade & reagerar inte ett endaste dugg på ett vanligt horn... Vill jag störa allmänheten med detta? NEJ! Vill jag få muppar att skita ner sig när de gör livsfarliga manövrar i trafiken? JA!!!!
Det är aldrig försent att förvärra ett dumt beslut...
Redan köpt ett begagnat från just ett tåg, nu ska jag bara slöjda ihop bra luftförsörjning. Varför vill någon ha detta kan man ju då fråga sig? Jo för att alldeles för många människor kör som om det vore allvarligt förståndshandikappade & reagerar inte ett endaste dugg på ett vanligt horn... Vill jag störa allmänheten med detta? NEJ! Vill jag få muppar att skita ner sig när de gör livsfarliga manövrar i trafiken? JA!!!!
är det inte bättre å ta ett lastbilshorn då? tänkte på just luftförsörjningen
är det inte bättre å ta ett lastbilshorn då? tänkte på just luftförsörjningen
tycker vanliga kompressorhorn låter ok men men
Det har jag redan... Räcker inte när man vill lära en idiot att det inte finns någon satans "vänsterregel"! Jag vill helt enkelt ha något som för tankarna till domedags-basun! Om detta nu medför några timmars knåpande så kan det vara värt det, rörmokaren ska väl kunna fixa lite luft?
Det är aldrig försent att förvärra ett dumt beslut...