3742
Sök

Ska kvinnor få gå topless i badhusen?

Better than God \o/
1 883 Inlägg
29 mars 2008
Nej, det känns som om badhusen kommer bli samlingsplats för kåta snorungar som söker runkobjekt och snuskgubbar med potensproblem då....
Senast redigerat av MrTurbo (29 mars 2008)

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)

Livsnjutare
403 Inlägg
29 mars 2008
Trådstartare
om barnen får ser nakna bröst i tidig ålder så lär väl inte dom reagera något speicellt.

däremot är det kanske värre om ens egen morsa badade topless inför ens polare. tänk om morsan var en milf eller snarare tvärtom.. smile

Gta Iv 31april

___ "ByggSnubben" ___
2 456 Inlägg
29 mars 2008
tongue Rock on ...... nudist läger åt folket .... big_smile
Tja vi kom ur träsket nakna en dag å sen kom vi på kläder
men uder dem så ser vi alla ut geonetiskt lika kött å blod e
vi i ursprung ...
Senast redigerat av lonewolf-holm (29 mars 2008)

Jobbar:Som Byggare Grovis+Smed+Asbest Sanerare.
Hatar: Regn !!! och Falska Människor.
Projektet; http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 9#p3167999
http://www.nitroz.se

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
29 mars 2008
-S40- skrev:
om barnen får ser nakna bröst i tidig ålder så lär väl inte dom reagera något speicellt.

däremot är det kanske värre om ens egen morsa badade topless inför ens polare. tänk om morsan var en milf eller snarare tvärtom.. smile

"snarare tvärtom.."    *räcker upp handen*

big_smile

Men tycker faktiskt att det vore lite galet med topless på vanliga badhus, tycker faktiskt att många fruntimmer är tillräckligt lättklädda som det är tongue

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

Livsnjutare
403 Inlägg
29 mars 2008
Trådstartare
Phaetoon skrev:
Varför inte? Det finns ju gamla gubbar som visar upp sina hängpattar?
Varför ska då inte tjejerna få göra samma sak?

Tror få människor i världen skulle bli kåta av deras bröst.. men det är ju min åsikt (A)

Gta Iv 31april

volvoraggare
4 776 Inlägg
29 mars 2008
nej för tusan dom bör ha nått på sig

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

8 156 Inlägg
29 mars 2008
-S40- skrev:
Phaetoon skrev:

Tror få människor i världen skulle bli kåta av deras bröst.. men det är ju min åsikt (A)

En del killar skulle väl kanske bli kåta till en början, men sen skulle väl dom flesta vänja sig?
Har ni tänkt på att det här liknar slöjdebatten?
Killarna kan ju bli kåta av att se naken hud...

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

6 851 Inlägg
29 mars 2008
Ja varför inte. Tycker det är upp till var enskild person att välja om de vill bada med eller utan överdel.
Att barn i 4års åldern skulle ta illa upp tror jag inte. detta för att barn i den åldern inte tänker på det, det är föräldrarna som isf. har problem med det och lär barnen att det är "fel".
Hur är det då ute på sommaren när en tant med hängisar går förbi en 4åring?
Har någon sett en vuxen bära bort sitt barn för detta?
Så den förklaringen är enbart en dålig bortförklaring till varför man inte vill att kvinnor ska få bada topless.

DFFL
9 020 Inlägg
29 mars 2008
TT-Avant skrev:
Ja varför inte. Tycker det är upp till var enskild person att välja om de vill bada med eller utan överdel.
Att barn i 4års åldern skulle ta illa upp tror jag inte. detta för att barn i den åldern inte tänker på det, det är föräldrarna som isf. har problem med det och lär barnen att det är "fel".
Så den förklaringen är enbart en dålig bortförklaring till varför man inte vill att kvinnor ska få bada topless.

Nej, det är inte en dålig bortförklaring.
Det är vad jag tycker, jag hade burit bort min 4-åring. (Snarare låtit ungen gå bort, men ni fattar)

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

196 Inlägg
29 mars 2008
Jag skulle aldrig ens tänka tanken även om jag fick!

Fortare än kvickt
241 Inlägg
29 mars 2008
nej tamigfan

Akta lacken pappskalle!

Fortare än kvickt
241 Inlägg
29 mars 2008
Phaetoon skrev:
-S40- skrev:
Phaetoon skrev:

En del killar skulle väl kanske bli kåta till en början, men sen skulle väl dom flesta vänja sig?

det var långsökt...

Akta lacken pappskalle!

volvoraggare
4 776 Inlägg
29 mars 2008
Louise skrev:

om jag ska se bröst så vill jag ju se dom på min blivande flickvän om jag nu nån får hehe inte i ett badhus

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

6 851 Inlägg
29 mars 2008
FireTraXX skrev:
TT-Avant skrev:

Nej, det är inte en dålig bortförklaring.
Det är vad jag tycker, jag hade burit bort min 4-åring. (Snarare låtit ungen gå bort, men ni fattar)

Haha..jag vet inte hur gamal du är, men jag kan lova dej att när du får barn så kommer du inte bry dej om det och heller inte ha tid eller ork att springa och hämta ditt barn så fort ett par tanter med hängisar går förbi.
Även din tjej/fru kommer att få hängisar efter att erat barn blivit runt 4..(såvida hon inte opererar sig direkt efter amningen är över)

Bilplåtslagare
1 036 Inlägg
29 mars 2008
Detta kommer aldrig bli tillåtet i sverige då det är direkt kränkande mot vissa folkgrupper.

Smoke Tires Not Drugs.

8 156 Inlägg
29 mars 2008
Gonken skrev:
Phaetoon skrev:

det var långsökt...

Men det är ju lite så som debatten om slöja har förts?
Dvs att det är för att inte inleda män i frestelse...

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

196 Inlägg
29 mars 2008
ironhead skrev:
Louise skrev:

om jag ska se bröst så vill jag ju se dom på min blivande flickvän om jag nu nån får hehe inte i ett badhus

hehe det är precis så jag ser på saken.. min kropp är endart till för min pojkvän, när jag har någon..

3 722 Inlägg
29 mars 2008
varför skulle dom inte få det? upp till var och en. Går vi killar med bh? vi har fan också bröst. Könet ska man dölja. men för fan inte brösten, herregud

881 Inlägg
29 mars 2008
Klart de kan få gå topless på badhus, nattetid då badhuset är stängt. smile

892 Inlägg
29 mars 2008
Njaa, jag tycker inte det, inte ens på stranden faktiskt. Bröst är idag lika mycket sexsymbol som könsorgan osv, och jag tycker heller inte det är ok att springa naken med dasen fladdrandes på stranden. smile
Brukar heta att det "bara är naturbligt", och att det är ju bara bröst, men nu är det ju inte så. Bröst ÄR ju sexifierade. Skulle en mansbringa vara lika sexifierad tror jag nog vi skulle gå med linne. smile
Min åsikt.

"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman
Min projekt tråd

Sök