3378
Sök

Tågtuteundersökning (Stängd)

phille97
1 Inlägg
3 juli 2014
Trådstartare
Hej! Jag hade en idé om importera och sälja riktiga tågtutor med kompressor och allt i Sverige!

Om du vill så kan du gå in på denna länken: http://bit.ly/swehorns och svara på några frågor om det, eller så får du gärna skriva i denna tråden om vad du tycker.

EDIT: Undersökningen är stängd. Tack ni som svara smile
Senast redigerat av phille97 (10 augusti 2014)

Muttley
3 juli 2014
Nej.   För att de tillhör barnbeteende ?

1 948 Inlägg
3 juli 2014
har varit på gång flera gånger att köpa en sån där lacocaracha (stavning?) tuta till m3an big_smile hade varit kanon å dra igång varje gång man åkte förbi depån big_smile

8 885 Inlägg
3 juli 2014
Vem köper en tuta för 3-4000kr ?

Fotograf på tierpidag.se

1 948 Inlägg
3 juli 2014
Hamilton skrev:
Vem köper en tuta för 3-4000kr ?

Jag har lagt större pengar på mer onödiga saker big_smile

Blyfot och motor dödare
388 Inlägg
21 juli 2014
Vore fränt med tågtuta men lite väl dyrt tycker jag

Det är alltid lika kul att gasa tills det rasar då får man ju skruva isär å upgraddera.
Jag har alltid rätt förutom när jag har fel.
grattis å lycka te...

Skrotsamlare
4 031 Inlägg
5 augusti 2014
Redan köpt ett begagnat från just ett tåg, nu ska jag bara slöjda ihop bra luftförsörjning.
Varför vill någon ha detta kan man ju då fråga sig? Jo för att alldeles för många människor kör som om det vore allvarligt förståndshandikappade & reagerar inte ett endaste dugg på ett vanligt horn...
Vill jag störa allmänheten med detta? NEJ!
Vill jag få muppar att skita ner sig när de gör livsfarliga manövrar i trafiken? JA!!!! big_smile

Det är aldrig försent att förvärra ett dumt beslut...

7 432 Inlägg
6 augusti 2014
RD_87 skrev:
Redan köpt ett begagnat från just ett tåg, nu ska jag bara slöjda ihop bra luftförsörjning.
Varför vill någon ha detta kan man ju då fråga sig? Jo för att alldeles för många människor kör som om det vore allvarligt förståndshandikappade & reagerar inte ett endaste dugg på ett vanligt horn...
Vill jag få muppar att skita ner sig när de gör livsfarliga manövrar i trafiken? JA!!!! big_smile

är det inte bättre å ta ett lastbilshorn då? tänkte på just luftförsörjningen

tycker vanliga kompressorhorn låter ok smile men men

Skrotsamlare
4 031 Inlägg
6 augusti 2014
granadadr skrev:
RD_87 skrev:

är det inte bättre å ta ett lastbilshorn då? tänkte på just luftförsörjningen

tycker vanliga kompressorhorn låter ok smile men men

Det har jag redan... Räcker inte när man vill lära en idiot att det inte finns någon satans "vänsterregel"! Jag vill helt enkelt ha något som för tankarna till domedags-basun!
Om detta nu medför några timmars knåpande så kan det vara värt det, rörmokaren ska väl kunna fixa lite luft? wink

Det är aldrig försent att förvärra ett dumt beslut...

Sök