Efterlyst (Programmet på TV3)

Turbojesus Flickspanare
12 februari 2008 · 728 Inlägg

Passa er killar. Nu är ni märkta som stor-rasister. Helt sjukt för fan... Man kan inte mer än gråta åt samhället.

Mvh Eklund!
Team 0302-racing
Turbo is the shit..
richardoo290 VOLVO for life..
10 februari 2009 · 2 113 Inlägg

Gaijin skrev:
Passa er killar. Nu är ni märkta som stor-rasister. Helt sjukt för fan... Man kan inte mer än gråta åt samhället.

rösta ordentligt då?

Hammarslag Inläggskritiker
10 februari 2009 · 990 Inlägg

deamon skrev:
faktum e att det gjordes en undersökning där det visade sig att totalt dömda personer i sverige (då menar jag även de som blivit dömda till vilkorligt mm mm) så visade sig det att av alla domar så e bara 38% invandrare ,då pratar jag inte om finnar o annat utan såna som jag från yogo ,mellanöstern ,afrika mm smile

Mmm och invandrarna är en klar minoritet i Sverige så vad säger detta dig ? smile

Senast redigerat av Hammarslag (10 februari 2009)

Saab 2,4L Smidda JE kolvar, Holset Hx40, Siemens 630cc, Quaife 6växlad rakskuren + Quaife ATB diffbroms. 515hk / 604nm bänkad hos Trollspeed
TRYIT Teddan
10 februari 2009 · 2 495 Inlägg

Hammarslag skrev:

deamon skrev:
faktum e att det gjordes en undersökning där det visade sig att totalt dömda personer i sverige (då menar jag även de som blivit dömda till vilkorligt mm mm) så visade sig det att av alla domar så e bara 38% invandrare ,då pratar jag inte om finnar o annat utan såna som jag från yogo ,mellanöstern ,afrika mm smile

Mmm och invandrarna är en klar minoritet i Sverige så vad säger detta dig ? smile

Mig säger det att invandrare  har högre brottslighet än svenskar , iaf i Sverige.

Men sen kan det även vara så att invandrare lättare blir dömda .

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar
BMW 118d "miljöbilen" (2009)
Subaru Impreza Wrx "Isbilen" (2001)
FireTraXX DFFL
10 februari 2009 · 9 020 Inlägg

richardoo290 skrev:

MickeTuncer skrev:

richardoo290 skrev:
hela tiden vill du få fram att de finns snälla invandrare och man måste respektera dem,
jag håller med, sköter dom sig så är dom hjärtligt välkommna..

Ja för jag blir upprörd och tar åt mig när folk drar alla oskyldiga över en kam!
Jag skriver av mina egna erfarenheter..

ja drar inte alla över en kam, utan de som sköter sig är hjärtligt välkommna, ja känner ett flertal!
men däremot de som missköter sig kan lika gärna åka hem igen?

Den som ursäktar sina rasistiska uttalanden med att "känna ett flertal", känner i själva verket inte en enda och vill inte ha med någon av de att göra.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
richardoo290 VOLVO for life..
10 februari 2009 · 2 113 Inlägg

FireTraXX skrev:

richardoo290 skrev:

MickeTuncer skrev:

Ja för jag blir upprörd och tar åt mig när folk drar alla oskyldiga över en kam!
Jag skriver av mina egna erfarenheter..

ja drar inte alla över en kam, utan de som sköter sig är hjärtligt välkommna, ja känner ett flertal!
men däremot de som missköter sig kan lika gärna åka hem igen?

Den som ursäktar sina rasistiska uttalanden med att "känna ett flertal", känner i själva verket inte en enda och vill inte ha med någon av de att göra.

eh, varför är det så svårt att förstå att man kan vara emot "mass"-invandring och samtidigt ha invandrarpolare? du kan ju gå in och debattera med alla utlänningar på ungsvensk.se eller är dem också rasister?.. vi anser helt enkelt att vi kan hjälpa fler på plats, och vi ska inte anpassa oss efter helt främmande kulturer. läs på lite och prata lite me invandrarna på forumet så kanske även du förstår tillslut.


fan va trött man blir. roll

richardoo290 VOLVO for life..
10 februari 2009 · 2 113 Inlägg

Hammarslag skrev:

deamon skrev:
faktum e att det gjordes en undersökning där det visade sig att totalt dömda personer i sverige (då menar jag även de som blivit dömda till vilkorligt mm mm) så visade sig det att av alla domar så e bara 38% invandrare ,då pratar jag inte om finnar o annat utan såna som jag från yogo ,mellanöstern ,afrika mm smile

Mmm och invandrarna är en klar minoritet i Sverige så vad säger detta dig ? smile

ja men många som inte ens lärt sig svenska ännu klassas som svenskar i dessa rapporter då dem har svenskt medborgarskap! och vi delar ju i praxis ut medborgarskap till alla som satt sin fot på svensk mark.

betänk istället varför myndigheter och politiker inte vill göra en utredning som visar hur många i fängelset som har utländsk bakgrund? kanske för att siffrorna är löjligt höga?

richardoo290 VOLVO for life..
10 februari 2009 · 2 113 Inlägg

r-ted skrev:

Hammarslag skrev:

deamon skrev:
faktum e att det gjordes en undersökning där det visade sig att totalt dömda personer i sverige (då menar jag även de som blivit dömda till vilkorligt mm mm) så visade sig det att av alla domar så e bara 38% invandrare ,då pratar jag inte om finnar o annat utan såna som jag från yogo ,mellanöstern ,afrika mm smile

Mmm och invandrarna är en klar minoritet i Sverige så vad säger detta dig ? smile

en kan det även vara så att invandrare lättare blir dömda .

invandrare blir lättare dömda?.. hallå eller? senast ja läste tidningen hade 20 invandrarkillar misshandlat och våldtagit en svensk tjej och anledningen var just att hon var svensk.. = omvänd rasism! =svenskfietnlighet.

vad hände med dessa killar? inte ett skit de skröt om att dem skulle fortsätta..
stod detta i aftonbladet? gud nej.. stod heller inte om de 4 kurder som våldtog och misshandlade en 4 årig tjej och sedan fick högre skadestånd än den lilla tjejen!.. men vad aftonbladet gärna skriver om däremot är polisen i malmö som till viss förståelse uttalat sig med rasistiska ord. det är fel av polis missförstå inte nu.

men varför skriver man så mycket om rasism emot invandrare när det borde vara precis tvärtom?

nä, om du bara läser på lite så fattar du att det är inte invandrarna som är utsatta idag, tvärtom! det är svenskar som är utsatta i dagens samhälle och det tycker jag är fel, alla ska vara lika inför lagen och jobb ska ges efter kunskap, inte som mona sahlin bestämt att mohammed skall ha jobbet framför svensson vid lika meriter..

och enligt dagens lagstiftning kan en svensk inte bli utsatt för rasism.. BULLSHIT!

Senast redigerat av richardoo290 (10 februari 2009)

s12 Nissan Gazelle
10 februari 2009 · 1 460 Inlägg

efterlyst är bra att se på

Nissan Silvia
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang