Bränslepumpsrelä till Opel Vectra A

CC72
1 juni 2008 · 1 661 Inlägg

Som rubriken lyder, vilket relä är det? Sitter 2 stycken i motorrummet just framför torpedväggen. Ett högt och ett lägre. Inne i kupén i säkringsboxen sitter det också flera men dom hör till andra saker. Står inte i handboken eller på insidan luckan vilket av dom det är.

Såå.. vilket relä är det som hör till bränslepumpen och vet någon vad ett nytt går på eller om det passar från en annan Opel, omegan kanske?

MVH/Nikke

MilleN
1 juni 2008 · 9 108 Inlägg

Har för mig det är det stora.. Hur som helst, köper du ett relä på Opel t.ex. så ser du vilket det är smile

L_M3lin
30 november 2010 · 191 Inlägg

håller på letar efter bränsle pump relä på min opel vectra 2,0 CDX -94 men hittar inte de.. nån som kan knäppa bild och ringa in vart den sitter.. har kolla i motor utrymme men hittar inte ens nå relän...

om de är samma reläbox som jag har i min opel så är det dom två första till vänster varnings blinkers och vanlig blinkers sen är de typ dim ljus och vanligt hel och halv ljus tror jag de var iallafall tongue

L_M3lin
22 december 2010 · 191 Inlägg

hitta bränsle relät nu smile de sitter på passaerar sidan framför dörren bakom en plaskopa smile hoppas nån får nytta av de här smile

sodling
19 juni · 1 Inlägg

Loggade in endast för att tacka som fan för hjälpen! Hittade det tack vare ditt 14 år gamla inlägg <3

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang