Inbrott i vår s80 T6a inatt!

chrille_ Servicerådgivare
8 mars 2007 · 715 Inlägg

jo vafan lixom svårt att veta hur man ska göra utan att bli av med grejor.. känns som de kvittar vad man gör.. om tjuvarna vill ha nåt så tar dom de ,.. oavsett hinder.. man kan bar önska dom ett nackskott  // chrille_

My Toyota is Fantastic www.garaget.org/chrille_
Audi A4 1.8T "Prosport S-line" (2008)
BamZe84
8 mars 2007 ·

chrille_ skrev:
jo vafan lixom svårt att veta hur man ska göra utan att bli av med grejor.. känns som de kvittar vad man gör.. om tjuvarna vill ha nåt så tar dom de ,.. oavsett hinder.. man kan bar önska dom ett nackskott  // chrille_

Såg du är från löddeköping, då kan du läsa i sydsvenskan på omkretsen om bilen wink

chrille_ Servicerådgivare
8 mars 2007 · 715 Inlägg

BamZe84 skrev:

chrille_ skrev:
jo vafan lixom svårt att veta hur man ska göra utan att bli av med grejor.. känns som de kvittar vad man gör.. om tjuvarna vill ha nåt så tar dom de ,.. oavsett hinder.. man kan bar önska dom ett nackskott  // chrille_

Såg du är från löddeköping, då kan du läsa i sydsvenskan på omkretsen om bilen wink

har läst för längesen sitter på jobb nu smile el ja praktiken som kommer bli mitt jobb smile
Toyota mekaniker

My Toyota is Fantastic www.garaget.org/chrille_
Audi A4 1.8T "Prosport S-line" (2008)
Pasi_k Impreza Drifter
8 mars 2007 · 116 Inlägg

Var ni första ägare på bilen..?
Hur många nyklar fick ni til lden.:?
Kolla såå det inte har beställt nya nycklar till den från volvo??

Antagligen har dom väl fimpat larmkablarna i förväg..?

Trist när folk inte kan skilja på mitt och ditt...
Tur det var försäkrat...

Team PowerSlide
Subaru Impreza WRX STI -02 Drift Edition
Subaru Impreza WRX Sti "Subba Drift Edition" (2002)
Epitaph
8 mars 2007 · 835 Inlägg

Jävla tråkigt.
Men så ere. man ska inte förvänta sig att få ha nåt fint för sig själv!
De vågar mer och mer....
De vet vad som händer om de åker fast....dvs. inget.

Lycka till med förskingringsbolaget iaf!

terazzi
8 mars 2007 ·

oooh hatar sånt här!!! blir lika lack varje gång.. vi har en snubbe här,alla här har ett garage så.. där dem sätter bilen, men han här har ett förskjutbart stängsel o ytterliggare en metalldörr till hans bil..alltså 2 väggar innan man ens kommer in till hans bil.. o han kör en splitterny V50 så.. det kanske kan hjälpa? Hör man ngt så är det iaf tur man har ett basebollträ samt skor brevid sängen!!

Lycka till med försäkringen iaf

BamZe84
8 mars 2007 ·

terazzi skrev:
oooh hatar sånt här!!! blir lika lack varje gång.. vi har en snubbe här,alla här har ett garage så.. där dem sätter bilen, men han här har ett förskjutbart stängsel o ytterliggare en metalldörr till hans bil..alltså 2 väggar innan man ens kommer in till hans bil.. o han kör en splitterny V50 så.. det kanske kan hjälpa? Hör man ngt så är det iaf tur man har ett basebollträ samt skor brevid sängen!!

Lycka till med försäkringen iaf

förstår  inte alls vad du menar ? vad e de för kuille du förklarar ? vadå skor  vid sängen och basebollträd ?

terazzi
8 mars 2007 ·

BamZe84 skrev:

terazzi skrev:
oooh hatar sånt här!!! blir lika lack varje gång.. vi har en snubbe här,alla här har ett garage så.. där dem sätter bilen, men han här har ett förskjutbart stängsel o ytterliggare en metalldörr till hans bil..alltså 2 väggar innan man ens kommer in till hans bil.. o han kör en splitterny V50 så.. det kanske kan hjälpa? Hör man ngt så är det iaf tur man har ett basebollträ samt skor brevid sängen!!

Lycka till med försäkringen iaf

förstår  inte alls vad du menar ? vad e de för kuille du förklarar ? vadå skor  vid sängen och basebollträd ?

Ja att ni blev med allt såklart ju!!
och jag sa bara ett sätt man kunde skydda bilen, iaf så han hade det..
ja om ni hade hört dem o sett d visst hade ni inte legat kvar då?

BamZe84
8 mars 2007 ·

terazzi skrev:

BamZe84 skrev:

terazzi skrev:
oooh hatar sånt här!!! blir lika lack varje gång.. vi har en snubbe här,alla här har ett garage så.. där dem sätter bilen, men han här har ett förskjutbart stängsel o ytterliggare en metalldörr till hans bil..alltså 2 väggar innan man ens kommer in till hans bil.. o han kör en splitterny V50 så.. det kanske kan hjälpa? Hör man ngt så är det iaf tur man har ett basebollträ samt skor brevid sängen!!

Lycka till med försäkringen iaf

förstår  inte alls vad du menar ? vad e de för kuille du förklarar ? vadå skor  vid sängen och basebollträd ?

Ja att ni blev med allt såklart ju!!
och jag sa bara ett sätt man kunde skydda bilen, iaf så han hade det..
ja om ni hade hört dem o sett d visst hade ni inte legat kvar då?

jasså du menar så, jag har jobbar 12 timmar så jag är helt slut o sitter i min egen lilla värd, ja nä klart man hade gått ut men man vet ju inte vad dem har om de är knivar eller pistoler lixom men men,....

terazzi
8 mars 2007 ·

BamZe84 skrev:

terazzi skrev:

BamZe84 skrev:

förstår  inte alls vad du menar ? vad e de för kuille du förklarar ? vadå skor  vid sängen och basebollträd ?

Ja att ni blev med allt såklart ju!!
och jag sa bara ett sätt man kunde skydda bilen, iaf så han hade det..
ja om ni hade hört dem o sett d visst hade ni inte legat kvar då?

jasså du menar så, jag har jobbar 12 timmar så jag är helt slut o sitter i min egen lilla värd, ja nä klart man hade gått ut men man vet ju inte vad dem har om de är knivar eller pistoler lixom men men,....

jaja jag menar inte att det är ditt fel, verkligen inte.. om det lät så va d inte meningen..
hatar att bara folk ska hålla på så här sad fan alltså!!!  nej d e sant sant.. fan bara hoppas det ordnar sig för er nu iaf..

Thony_mannen
8 mars 2007 · 263 Inlägg

Jonni skrev:
Det är organiserad brottslighet, Dom plockar airbagarna för att i sin tur sälja vidare dem till öststaterna och även arabstaterna..  Många importerar krockade volvobilar och även VAG-bilarna som är vanligast bland airbagstölderna från tyskland och tjänar sig en hacka på att få tag på stulna airbags.. En airbagenhet kostar 14.000kr (har jag fått höra från VW här i sverige.. (inkl. moms & montering)

Precis! Skulle kosta 13000kr att byta på min volvo + arbete och moms då! Så det är dyrt som fan med en kudde och lite krut tongue

Volvo-Real-Power!
Ena Colaberoende
8 mars 2007 · 1 219 Inlägg

Verkar vara killar som kan detta iallafall.
Lyckats undgå larmet när dom fick upp bilen, lossat på airbag, motorhuv ljudlöst + även det andra.

Dom måste ju vetat exakt vad som fanns, vad som krävdes och även haft transportmedel att få iväg huven också.

Helt sjukt igentligen.

Sandman
8 mars 2007 · 873 Inlägg

BamZe84 skrev:

terazzi skrev:

BamZe84 skrev:

förstår  inte alls vad du menar ? vad e de för kuille du förklarar ? vadå skor  vid sängen och basebollträd ?

Ja att ni blev med allt såklart ju!!
och jag sa bara ett sätt man kunde skydda bilen, iaf så han hade det..
ja om ni hade hört dem o sett d visst hade ni inte legat kvar då?

jasså du menar så, jag har jobbar 12 timmar så jag är helt slut o sitter i min egen lilla värd, ja nä klart man hade gått ut men man vet ju inte vad dem har om de är knivar eller pistoler lixom men men,....

Men vadå. Sover du inte naken som normalt folk?

En naken kille iförd sneakers viftande med ett basebollträ får nog vem som helst på flykt wink

Don't get mad, get even.
Soundheadz Hardcore vs Hardstyle
8 mars 2007 · 28 Inlägg

Hamilton skrev:
Jävligt tråkigt när sådant här händer.
Men jag reagerar på 2 saker.
Du postar 00:45:09 inte så jäkla sent kan man tycka.
Rätt mycket pryttlar som tas från bilen, måste även för proffs ta sin lilla stund att plocka av dessa saker.
och ingen vare sig ser eller hör något?

Ja tid tar det men ljudlöst kan det vara, många larm är så dåliga idag och dom bara går att kortsluta med hjälp av bakblinkersen så är man förbi både centrallås och larm. sen kan man enkelt plocka det man vill ha, så länge bilen är "kortsluten" sen kan man bara sticka därifrån.

Ljudlöst, spårlöst och enkelt!

Soundheadz (aka Monotype)
Project Hardcore: Mitsubishi Galant HB 2.0 GLSi
ja hardcore och hardstyle det är grejjer det.
SNap3 JapsRacer!
8 mars 2007 · 198 Inlägg

Ser ju faktiskt snabbt och snyggt gjort ut.. lär ju ha varit ngn som visste vad han höll på med.. tråkigt iafl sad

lycka tilL!

__Marcus Whitetrash
8 mars 2007 · 589 Inlägg

BamZe84 skrev:
Hej, jag de är sjukt tradig, men va fan ska man göra. De fanns inga brytmärken på bilen och bilen var 110% låst. Så de är sjukt. får snart koppla på 220V i karossen på bilen. och sätta på en skylt " Rör DU, så DÖR du smile " jobbigt om grannens hund pissar på bilen big_smile

Då får hund allt ta å skylla sig själv. skulle tro att det är ett par djur som farit illa för att de pissat på bilar :S tongue

Hon sa: Det är ju bara en bil.
Jag sa: Du är bara en brud.
1 st Lanzar DC-12 köpes.
Westergren Large Cap
8 mars 2007 · 1 816 Inlägg

Soundheadz skrev:

Hamilton skrev:
Jävligt tråkigt när sådant här händer.
Men jag reagerar på 2 saker.
Du postar 00:45:09 inte så jäkla sent kan man tycka.
Rätt mycket pryttlar som tas från bilen, måste även för proffs ta sin lilla stund att plocka av dessa saker.
och ingen vare sig ser eller hör något?

Ja tid tar det men ljudlöst kan det vara, många larm är så dåliga idag och dom bara går att kortsluta med hjälp av bakblinkersen så är man förbi både centrallås och larm. sen kan man enkelt plocka det man vill ha, så länge bilen är "kortsluten" sen kan man bara sticka därifrån.

Ljudlöst, spårlöst och enkelt!

Hehe, ojojojdå! Värst vad du kunde då wink ...
Skojja bara ^^

Men jag lider med dig BamZe. sad Tråkigt att något sånt här ska behöva hända.

bOgge Min Bil
8 mars 2007 · 1 Inlägg

Herre gud, snart tar folk baksätet å makeup speglarna oxå..

Tycker de e skumpt dock =/

Volvo S60R (2004)
gemini78 Jägermeister
8 mars 2007 · 909 Inlägg

Verkar vara ett beställningsjobb, någon som tydligen behövt reservdelar...

En gång är ingen gång...
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang