Polisen smyger runt mitt hus om nätterna

ironhead volvoraggare
22 mars 2007 · 4 776 Inlägg

101CRX skrev:
konstigt.. jag bor i örebro. skulle tvätt började kl17 det stog en bill med två snygga tjejer i..


inget konstigt me det!! men kl 19.30 står dem kvar på min parkering !! och tittar på min crx !!!! varför?

antingen vill dom åt dig eller bilen kanske både och tom höhö än så länge har jag inte haft nå snutar smygandes men det kommer väll då kommer jag ju att gå ut och fråga vad det är frågan om  när jag hade min gamla volvo så åkte en snutbil efter mig och jag kolla i spegeln hehe hela tiden bilen var besiktad och skattad så den var laglig efter ett tag så stack han

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
FL3JM Inga konstigheter
22 mars 2007 · 2 064 Inlägg

101CRX skrev:
konstigt.. jag bor i örebro. skulle tvätt började kl17 det stog en bill med två snygga tjejer i..


inget konstigt me det!! men kl 19.30 står dem kvar på min parkering !! och tittar på min crx !!!! varför?

Dom undrar hur i helvetet man kan få plats med två pers i en sån. wink

Ckosworth Mr
22 mars 2007 · 607 Inlägg

FL3JM skrev:
Va fan, köp en sån här:
http://www.elfa.se/images/lowres/l16953.jpg
Sätt den i fönstret och rikta den rätt mot bilen på kvällen/natten, dom kommer inte se ett jävla skit förrutom ett starkt sken, då kommer dom nog flytta på sig efter ett tag. smile Och flyttar dom sig bara en bit så justerar du bara strålkastaren. Till slut MÅSTE dom ge upp, dom kan ju inte knacka på och be dig stänga av den lixom. smile

LOL!!! lol Klockrent

Where´s the any key?
"Ford Motorsport Club Sweden"
Volvo v70 (1997)
ironhead volvoraggare
22 mars 2007 · 4 776 Inlägg

FL3JM skrev:
Va fan, köp en sån här:
http://www.elfa.se/images/lowres/l16953.jpg
Sätt den i fönstret och rikta den rätt mot bilen på kvällen/natten, dom kommer inte se ett jävla skit förrutom ett starkt sken, då kommer dom nog flytta på sig efter ett tag. smile Och flyttar dom sig bara en bit så justerar du bara strålkastaren. Till slut MÅSTE dom ge upp, dom kan ju inte knacka på och be dig stänga av den lixom. smile

man borde ju kunna ha sånna på taket på bilen hehe om dom jagar än hehe

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
Malmoe SSS -12
22 mars 2007 · 3 217 Inlägg

Ta regnummer och anmäl, de har inga skäl till att hålla till där... Om de har skäl till det så ska du få veta det också!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
blacken
23 mars 2007 ·

TSQ skrev:
jag skulle känna mig säkrare om jag hade civilsnutar än bandidos

Det skulle inte jag vara.

Hurricane DRIVER @ HWR.se
23 mars 2007 · 621 Inlägg

Varför inte sätta timers på en massa lampor, så det tänds och släcks lite nu å då.

Sen åka till Thailand i 3 veckor smile

Stackars kostaplarna kommer ju mögla fast i bilen då! smile

Men nog för polisen ter sig lite konstigt ibland,
men i stora drag så är det bra att dom finns
och resurser att sitta i skogen å glo på ett hus utan anledning finns inte??

Det står att du är förtidspensionär och
att du "jobbar för närvarande deltid på en Ford-verkstad som fordonstekniker".
Rimmar inge bra när man hör det?? men men det kan ju finnas anledningar till d åxå!!
Skulle kunna va en anledning, om inte allt är 100 fixat. . .

Fildelning av normalt "Svennsontankande" mängd och
material är inget dom avsätter sånna resurser för.

Så det jag ser som möjligt är att du har gjort något vi inte vet (vilket jag inte tror) eller
så har du helt enkel varit på fel plats vid fel tillfälle. Det råkade pappa ut för,
den bil han åkte med då (lånad av en kompis) hade setts på någon misstänkt plats
vid fel tillfälle. Så polisen kontaktade pappas kompis och efter det avfärdade dom den bilen från fallet (vad de nu va, vet vi inte än idag). Men ack så olustigt!!


Lycka till!!! kommer följa detta med spänning!!!

- V8 - 4 ever . . .
_________________
TSQ
23 mars 2007 ·

Fuckface skrev:
Ta regnummer och anmäl, de har inga skäl till att hålla till där... Om de har skäl till det så ska du få veta det också!

är du så dum eller spelar du bara?

TSQ
23 mars 2007 ·

Hurricane skrev:
Varför inte sätta timers på en massa lampor, så det tänds och släcks lite nu å då.

Sen åka till Thailand i 3 veckor smile

Stackars kostaplarna kommer ju mögla fast i bilen då! smile

Men nog för polisen ter sig lite konstigt ibland,
men i stora drag så är det bra att dom finns
och resurser att sitta i skogen å glo på ett hus utan anledning finns inte??

Det står att du är förtidspensionär och
att du "jobbar för närvarande deltid på en Ford-verkstad som fordonstekniker".
Rimmar inge bra när man hör det?? men men det kan ju finnas anledningar till d åxå!!
Skulle kunna va en anledning, om inte allt är 100 fixat. . .

Fildelning av normalt "Svennsontankande" mängd och
material är inget dom avsätter sånna resurser för.

Så det jag ser som möjligt är att du har gjort något vi inte vet (vilket jag inte tror) eller
så har du helt enkel varit på fel plats vid fel tillfälle. Det råkade pappa ut för,
den bil han åkte med då (lånad av en kompis) hade setts på någon misstänkt plats
vid fel tillfälle. Så polisen kontaktade pappas kompis och efter det avfärdade dom den bilen från fallet (vad de nu va, vet vi inte än idag). Men ack så olustigt!!


Lycka till!!! kommer följa detta med spänning!!!

ja.. polisen sitter och väntar på att han ska tanka ner nästa film... då jävlar kommer de in och arresterar honom........

Germax
23 mars 2007 · 12 086 Inlägg

Gå ut o hämta posten i kalsonger när de står utanför.. samtdigtsom du skrattar åt polisen! smile De låter kul iaf

Team-Adolfsson Gödseldräng
23 mars 2007 · 4 529 Inlägg

kan ju alltid göra några smällare i huset eller något som låter som pistol skott och se hur dom reagerar haha

Al_xxx
23 mars 2007 · 50 Inlägg

Låter jäkligt mysko de här.

Men jag kan hålla med dem andra att de inte klingar fint i öronen när man hör "förtidspensionerad" och "deltidsanställd"

De här följer jag med spänning, sånt här händer inte ens i Malmö på rosengård, lindängen, nydala, hermsodsdal och augustenborg (alla ghetto-stämplade områden i malmö) där jag blivit uppfostrad på..
Där kommer dem bara hem till en, eller väntar tills man kommer hem.

Hade tagit et par foton i smyg på dem, kört upp en banan i avgasröret o sen bjudit dem på en kopp kaffe (ja, jag syftar på snuten i hollywood grejen).
Hade fan garvat ihjäl mig  big_smile

Håll oss uppdaterade!

Saab rostar, BMW rasar, Volvo är det enda som håller när man gasar!
Martin 9-3 Fisketokig
23 mars 2007 · 2 997 Inlägg

Hehe, låter lite väl skumt. Måste ju finnas något stort bakom om de offrar flera dagar på att spana på "ingenting".


Blir du allt för irriterad och vill bli av med dem så finns det bara ett sätt kvar.

Sätt ut en högtalare genom fönstret och spela Carola på högsta volym...

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
Saab 9-3 Aero SS "Svart och Xenon" (2006)
FL3JM Inga konstigheter
23 mars 2007 · 2 064 Inlägg

Du kan ju alltid inleda varhe dag med att moona för dom, då kan dom ta å fota ditt glada anus bäst dom vill om du är så förbannat intressant för dom.

Senast redigerat av FL3JM (23 mars 2007)

Al_xxx
23 mars 2007 · 50 Inlägg

Man vet ju aldrig om dem e bögar big_smile

Saab rostar, BMW rasar, Volvo är det enda som håller när man gasar!
FL3JM Inga konstigheter
23 mars 2007 · 2 064 Inlägg

Al_xxx skrev:
Man vet ju aldrig om dem e bögar big_smile

Man får akta sig extra mycket för batongerna isf. ^^

MrTobias
23 mars 2007 · 1 297 Inlägg

Men grabbar, KANSKE är dom där av en annan anledning och alla förslag om att smälla smällare och moona skulle störa deras span? smile

Mokko
23 mars 2007 · 286 Inlägg

Det där är du inte ensam om, även jag har haft dom ståendes utanför gården, dock inte konstant som det är för dig och dom har aldrig varit in på min gård vad jag vet.
Men dom har stått på trotaren på andra sidan vägen vid huset vid VÄLDIGT många tillfällen med helt vanlig polisbil fullt utpräglad med blå dekaler och saftblandare på taket vid några tillfällen, ibland så brukade dom stå med civilbilar där också. Även en väldigt vanlig sak är att dom brukade åka förbi väldigt långsamt utanför och glo in mot gården väldigt mycket.
Dock så slutade dom åka och stå där utanför när jag flyttade till lägenhet, men det knepiga är att jag fortvarande står skriven på adressen till huset (bror köpte det), och det som är väldigt konstigt är att dom brukar åka förbi väldigt sakta utanför min lägenhet lite då och då plus att dom brukar stanna till vid min parkering och titta lite på bilen min.
Jag gick ut till parkeringen en natt runt 2tiden för ungefär 2månader sen när dom stog stilla brevid min bil, men när jag kom nära polisen så åkte dom iväg direkt utan att stanna, men sen dess så har jag bara sett dom någon enstaka gång vilket är väldigt skönt.

Jag kan inte komma på att jag har gjort något olagligt direkt, men detta har pågått flera år nu (minst 4-5år), och det jag vet att jag har gjort förr runt den tiden dom började cirkulera är att åka trimmad moped.
Det finns inget olagligt på gården där jag bodder heller, men jag hade väl ungefär 5-6bilar som stog synligt plus lite annat ointressanta saker.

Kanske är värt att lägga till att morsan står på lägenheten eftersom jag inte har någon inkomst just nu.

Vogge
23 mars 2007 · 494 Inlägg

vi låter fantasin flöda! de kanske inte är poliser! kanske bara är någr listiga skrurkar som ska göra ett litet smidigt inbrott. spanar väntar tills ingen är hemma.
det stod i tidningen igår om hackers som snodde dina konton på fem minuter hur lång tid kan de då ta att ändra så att ens bil är registrerad som polisbil:P sen har de den
perfekta täckmanteln.

(har haft min sago stund nu )

skaffa ytterbelysning som startar på rörelse kostar inte många kronor sätt sedan upp en webcamera i ett fönster. min går att sätta i rörelse mode så den börjar filma när någe rör sig. vore ju kul och se dem  tassa runt där på nätterna.

Ny bliven Volvo ägare känner mig vilsen:D
Äter kött i ren protest mot vegetarianerna som äter djurens mat!
mannen666666 preem pump
23 mars 2007 · 836 Inlägg

för det första så tror jag inte polisen springer försäkringskassans ärenden.
sen så är det en väldigt dum idé att hålla på å larva sig med polisen, ju mer du retar upp dom ju mer jävlas dom med dig när dom väl kan.
jag är naturligtvis på din sida men du tjänar inget på att göra som många här har föreslagit
(även om det skulle va kul hehehe)

wrooooom.ptshhhhhhhhhhhiiiiiiiiiii
Saab 9-3 SC "sketen fattigt stylad Saab" (2006)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang