det värsta du har ätit

zortep
23 maj 2007 · 911 Inlägg

äckligaste måste fan i mig vara Sushi ! jag hinner knappt tugga en gång tills jag får spyattacker  ! inte så prydligt från min del när man är på en fin resturang och försöker prova pga en polare som älskar rätten hmm

pic up the phone, wazzzaaa
Sushikocken Sleeper
23 maj 2007 · 3 084 Inlägg

Det har ju funnits glass med vitlökssmak, DET skulle jag vilja smaka! Haha. big_smile

MM det finns glass med surströmmingssmak också smile

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
zortep
23 maj 2007 · 911 Inlägg

evilmaster skrev:

ironhead skrev:

evilmaster skrev:
Något av det värsta jag vet är nog dom där jordnötterna med mögelost på.. Fy fan. :S

ja dom låter inga vidare heller. kan inte förstå hur fabrikanterna kan komma på så otäcka smaker asså

Det har ju funnits glass med vitlökssmak, DET skulle jag vilja smaka! Haha. big_smile

Från äckligt till gott.. Vanilla Coke ska ju komma tillbaka (hurra tycker jag!).. Fast många tycker den är skitäcklig.

Dom där Powerade sportdryckerna är blä btw.

ofaan ! när kommer vanilla coke tebax då ? big_smile skit goda

pic up the phone, wazzzaaa
2jzinside Fartygsingenjör
23 maj 2007 · 550 Inlägg

Hajfenssoppa är ingen vidare likaså sköldpaddssoppa fy farao.

MKIV TT JapSpec
I support the US Marine Corps, Semper Fidelis
evilmaster
23 maj 2007 · 385 Inlägg

zortep skrev:
ofaan ! när kommer vanilla coke tebax då ? big_smile skit goda

Jag vet faktiskt inte.. Jag har bara hört det via ryktesvägen, men jag hoppas fanimej att det är sant! *Längtar*

Seat Toledo "2.0 GT 16v" (1995)
Mr.TDI ´76
23 maj 2007 · 82 Inlägg

Det värsta jag käkat är Durian, en frukt som jag åt i Singapore. Kan säga att surtrömming luktar gott i jämförelse! 

Testade igen för 3 veckor sedan då farsan var nere i Singapore igen och då köpte hem torkad Durian.... Att man e så dum att man smakar igen...

Skickar med en bild på fanskapet!
http://www.timwu.org/durian.JPG

Senast redigerat av Mr.TDI (23 maj 2007)

Hee-Maan
23 maj 2007 · 3 113 Inlägg

Mr.TDI skrev:
Det värsta jag käkat är Durian, en frukt som jag åt i Singapore. Kan säga att surtrömming luktar gott i jämförelse! 

Testade igen för 3 veckor sedan då farsan var nere i Singapore igen och då köpte hem torkad Durian.... Att man e så dum att man smakar igen...

Skickar med en bild på fanskapet!
http://www.timwu.org/durian.JPG

är det gula kräm eller vad? big_smile jag tuggar hellre på skalet än ja - vad det där nu en e..

Semper Fi
Eclips3 Lidhultare.
23 maj 2007 · 325 Inlägg

hemmet journal (veckotidning) va o bjöd oss på middag hemma hos oss, det va mussla till förrätt och det va fan det äckligaste jag nånsin ätit tongue

-Twiajävlen-
bmx
23 maj 2007 · 7 100 Inlägg

dragon fisk,så jävla sjukt äckligt!!!!

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
Jukkas :]
23 maj 2007 · 469 Inlägg

bläckfisk Usch

ironhead volvoraggare
23 maj 2007 · 4 776 Inlägg

vanilla coke blääää säger jag  sen har vi ju  mjölk me jordgubssmak det är också blääää

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
TessGTI Mest i vägen.
23 maj 2007 · 205 Inlägg

För ca 3 år sen så var jag hemma hos mitt ex föräldrar för de skulle ha en middagsbjudning (förövrigt väldigt fisförnäma föräldrar som jag aldrig kom riktigt överens med, gammal konst och antikviteter var deras enda samtalsämne), iallafall, upplägget såg fin fint ut! Sallad, dressingar, stekt potatis, potatisgratäng, grillat kött, men så kom den där jävla såsen, såsen var så vidrig att det vred sig i gomen. Hon hade gjort den själv och den såg faktiskt god ut så jag slevade på över hela tallriken, men fy fan! Höll på att dö, den smakade som bränd gammal fisk! Men vad skulle jag göra?? Fick glatt äta upp allt men min enda tanke den kvällen var "inte spy nu, bara en tugga till..". Kan väl nämna att jag kräktes som en gris när jag kom hem big_smile


Det tog slut kort därefter.. wink

THEBADGUY Gorgilus addictus
23 maj 2007 · 4 740 Inlägg

zortep skrev:

evilmaster skrev:

ironhead skrev:

ja dom låter inga vidare heller. kan inte förstå hur fabrikanterna kan komma på så otäcka smaker asså

Det har ju funnits glass med vitlökssmak, DET skulle jag vilja smaka! Haha. big_smile

Från äckligt till gott.. Vanilla Coke ska ju komma tillbaka (hurra tycker jag!).. Fast många tycker den är skitäcklig.

Dom där Powerade sportdryckerna är blä btw.

ofaan ! när kommer vanilla coke tebax då ? big_smile skit goda

Jag undrar det samma! smile.

Allt för den där jävla hatten!
Hyundai i20 MHEV "Mild" (2021)
ironhead volvoraggare
23 maj 2007 · 4 776 Inlägg

TessGTI skrev:
För ca 3 år sen så var jag hemma hos mitt ex föräldrar för de skulle ha en middagsbjudning (förövrigt väldigt fisförnäma föräldrar som jag aldrig kom riktigt överens med, gammal konst och antikviteter var deras enda samtalsämne), iallafall, upplägget såg fin fint ut! Sallad, dressingar, stekt potatis, potatisgratäng, grillat kött, men så kom den där jävla såsen, såsen var så vidrig att det vred sig i gomen. Hon hade gjort den själv och den såg faktiskt god ut så jag slevade på över hela tallriken, men fy fan! Höll på att dö, den smakade som bränd gammal fisk! Men vad skulle jag göra?? Fick glatt äta upp allt men min enda tanke den kvällen var "inte spy nu, bara en tugga till..". Kan väl nämna att jag kräktes som en gris när jag kom hem big_smile


Det tog slut kort därefter.. wink

hade du inte tagit och slevat på en massa sås så hade du vart med killen än eller

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
mtlca Zippin 40's
23 maj 2007 · 197 Inlägg

Om ni ska vill smaka på något riktigt äckligt så ska ni smaka
på märgen från ett märgben av nöt. De är nog de värsta som finns i världen. Speciellt om du värmer skiten så den får en geleaktig konsistens... Lukten ska vi inte ens diskutera....
(Jobbar bakom en köttdisk var ju tvungen att prova något nytt tongue)

"Dieselbilar drar minst bensin"
TessGTI Mest i vägen.
23 maj 2007 · 205 Inlägg

ironhead skrev:

TessGTI skrev:
För ca 3 år sen så var jag hemma hos mitt ex föräldrar för de skulle ha en middagsbjudning (förövrigt väldigt fisförnäma föräldrar som jag aldrig kom riktigt överens med, gammal konst och antikviteter var deras enda samtalsämne), iallafall, upplägget såg fin fint ut! Sallad, dressingar, stekt potatis, potatisgratäng, grillat kött, men så kom den där jävla såsen, såsen var så vidrig att det vred sig i gomen. Hon hade gjort den själv och den såg faktiskt god ut så jag slevade på över hela tallriken, men fy fan! Höll på att dö, den smakade som bränd gammal fisk! Men vad skulle jag göra?? Fick glatt äta upp allt men min enda tanke den kvällen var "inte spy nu, bara en tugga till..". Kan väl nämna att jag kräktes som en gris när jag kom hem big_smile


Det tog slut kort därefter.. wink

hade du inte tagit och slevat på en massa sås så hade du vart med killen än eller

Kanske... Tanken på att få uppleva samma sak igen skrämde iväg mig långt långt bort roll

ironhead volvoraggare
23 maj 2007 · 4 776 Inlägg

TessGTI skrev:

ironhead skrev:

TessGTI skrev:
För ca 3 år sen så var jag hemma hos mitt ex föräldrar för de skulle ha en middagsbjudning (förövrigt väldigt fisförnäma föräldrar som jag aldrig kom riktigt överens med, gammal konst och antikviteter var deras enda samtalsämne), iallafall, upplägget såg fin fint ut! Sallad, dressingar, stekt potatis, potatisgratäng, grillat kött, men så kom den där jävla såsen, såsen var så vidrig att det vred sig i gomen. Hon hade gjort den själv och den såg faktiskt god ut så jag slevade på över hela tallriken, men fy fan! Höll på att dö, den smakade som bränd gammal fisk! Men vad skulle jag göra?? Fick glatt äta upp allt men min enda tanke den kvällen var "inte spy nu, bara en tugga till..". Kan väl nämna att jag kräktes som en gris när jag kom hem big_smile


Det tog slut kort därefter.. wink

hade du inte tagit och slevat på en massa sås så hade du vart med killen än eller

Kanske... Tanken på att få uppleva samma sak igen skrämde iväg mig långt långt bort roll

ah då ska jag inte bjuda på en sån sås. vad var det för sås föressten

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
TessGTI Mest i vägen.
23 maj 2007 · 205 Inlägg

ironhead skrev:

TessGTI skrev:

ironhead skrev:
hade du inte tagit och slevat på en massa sås så hade du vart med killen än eller

Kanske... Tanken på att få uppleva samma sak igen skrämde iväg mig långt långt bort roll

ah då ska jag inte bjuda på en sån sås. vad var det för sås föressten

Tanken var nog att det skulle vara någon slags brunsås fast med mer sting i, men hur hon misslyckades så brutalt har jag inte aning om..! Har aldrig längtat så mycket efter BlåBands såser som jag gjorde då för det var så ruskigt vidrigt! yikes

R_Weber
23 maj 2007 ·

Lax, leverpastej, kaviar och fraförallt gröt är det äckligaste jag vet..!! Det sistnämnda får jag kväljningar av bara jag känner lukten av...

KlintA Våga Vägra Volvo!
23 maj 2007 · 326 Inlägg

Känner ja lukten eller ser Kalops, så spyr ja! Grisföda!mad

Vad sa du? Har Pappa betalat?
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang