Honda CRX

JalleJ
6 mars 2006 · 420 Inlägg

Hejsan, jag är sugen på att köpa en Honda CRX, någon som vet lite bra och dåliga saker om den? tack för alla svar big_smile

Rillskoo
6 mars 2006 · 166 Inlägg

Dålig..
1.Honda
2.liten
3.gammal
4.klen
5.Honda igen

M-Sport
Audi A6 2.0 TDI "RYDBERG" (2013)
Simppi too fast to live, too young to die
6 mars 2006 · 357 Inlägg

vilken modell funderar du på då? (generation)

Senast redigerat av Simppi (6 mars 2006)

a_glad
6 mars 2006 · 293 Inlägg

snygga wink

Du Ska Synas Eller Höras När Du Kommer, Antingen Eller Men Helst Båda Sammtidigt!
Simppi too fast to live, too young to die
6 mars 2006 · 357 Inlägg

iaf...-> jävla osäker.. klen som en sardinburk om du kör in i nåt wink tongue

bjoetty Type R
6 mars 2006 · 368 Inlägg

kolla efter rost..jävla roliga bilar de där

Honda is the shit!
Alex_halvordsson
6 mars 2006 · 657 Inlägg

Rillskoo skrev:
Dålig..
1.Honda
2.liten
3.gammal
4.klen
5.Honda igen

Det där var nödvändigt och moget...

Honda crx är fina och framförallt mkt roliga bilar. Jag själv föredrar karossmodellen som tillverkades mellan 1988-1992 då den har helt klart snyggast linjer att utgå ifrån. Sen så är det onödigt att köpa en v-tec för de brukar typ vara dubbelt så dyra, bättre att trimma en vanlig för de pengarna.... måste dra, får svara mer senare....

boatlife.se - styrs av nordkoreansk politik
Volvo 240 (1988)
Chrysler Imperial "392 FirePower HEMI" (1957)
Alex_halvordsson
7 mars 2006 · 657 Inlägg

Alex_halvordsson skrev:

Rillskoo skrev:
Dålig..
1.Honda
2.liten
3.gammal
4.klen
5.Honda igen

Det där var nödvändigt och moget...

Honda crx är fina och framförallt mkt roliga bilar. Jag själv föredrar karossmodellen som tillverkades mellan 1988-1992 då den har helt klart snyggast linjer att utgå ifrån. Sen så är det onödigt att köpa en v-tec för de brukar typ vara dubbelt så dyra, bättre att trimma en vanlig för de pengarna.... måste dra, får svara mer senare....

Du kommer få svårt att hitta en bil med lika bra väghållning som en crx för de pengarna, så med bra däck å lite modernare fjäderben så lovar ja dig att du drar ifrån de flesta imprezor, evos mm på en riktigt krokig bana.... inte på rakorna då men...

De dricker typ nada, svinbilliga att köra och äga. Billiga delar. Det du ska passa dig för är rost i framförallt bakskärmar och på takluckan

Senast redigerat av Alex_halvordsson (7 mars 2006)

boatlife.se - styrs av nordkoreansk politik
Chrysler Imperial "392 FirePower HEMI" (1957)
Volvo 240 (1988)
D_Xarz
7 mars 2006 · 157 Inlägg

Fina bilar, små, och inte gjort för allt för stora personer, och då vill jag inte äns tänka mig baksätet

Simppi too fast to live, too young to die
7 mars 2006 · 357 Inlägg

Alex_halvordsson skrev:

Rillskoo skrev:
Dålig..
1.Honda
2.liten
3.gammal
4.klen
5.Honda igen

Det där var nödvändigt och moget...

Honda crx är fina och framförallt mkt roliga bilar. Jag själv föredrar karossmodellen som tillverkades mellan 1988-1992 då den har helt klart snyggast linjer att utgå ifrån. Sen så är det onödigt att köpa en v-tec för de brukar typ vara dubbelt så dyra, bättre att trimma en vanlig för de pengarna.... måste dra, får svara mer senare....

mm..fina e dom å roliga å kvicka! ...enda felet e just att dom e lite osäkra, men klart du ska köpa en om du vill, dom e ju hur läckra som helst. jag var också nära att köpa en crx innan jag köpte audin...borde nog ha gjort de smile ..håller helt med alex om att de ska va den generationens crx . rosten e de enda du ska se upp med bara...

Burken Utanlem
7 mars 2006 · 895 Inlägg

Dörrarna brukar va upprostade.. iaf när man drar bort sidolisterna och sidokjolarna.... de va iaf den vi håller på o bygga... 4 färgers kameleontlack på... riktigt fina blir dom. och plasten till dom e billig smile

Ford Galaxie 500 XL "460" (1964)
Kaizoon
7 mars 2006 · 191 Inlägg

Rost är ju som på alla andra japanska bilar något att ha ögat på.
Annars är ju honda kända för att göra sju helvetes bra motorer..
Och VTEC spisen är ju verkligen inget undantag !

Henkis
8 mars 2006 · 12 Inlägg

Har själv en crx.. o är mer än väldigt nöjd..enligt mig får du inte snyggare o fetare bil för dem pengarna..men alla tycker väl olika:P

Honda Crx (1989)
Alex_halvordsson
8 mars 2006 · 657 Inlägg

D_Xarz skrev:
Fina bilar, små, och inte gjort för allt för stora personer, och då vill jag inte äns tänka mig baksätet

Jag är 194cm lång och hade inga probs att köra den, sitter gott som fan... I den CRX:en som jag hade så fick man inte ha folk i baksätet

boatlife.se - styrs av nordkoreansk politik
Volvo 240 (1988)
Chrysler Imperial "392 FirePower HEMI" (1957)
Mogge_83
8 mars 2006 · 137 Inlägg

Jag vet! Köp en felhjulsdriven hynda för all del...
Nejvars skit i vad andra tycker o gör som du själv vill...
Lycka till...

Brake em' down like a shotgun !!!
Johanromeo155 Såld på Italienare
8 mars 2006 · 579 Inlägg

Rillskoo skrev:
Dålig..
1.Honda
2.liten
3.gammal
4.klen
5.Honda igen

Moget?
Klen? Visst man får det man betalar för. Men klen är verkligen fel ord för crx.
Liten är bara postivt. Mycket roligare att köra.
Vad har gammal med någonting att göra?
Finns mustanger från -67 som ser ruggigt bra ut och går som spjut.

Återigen har den svenska okunskapen yttrat sig.

CrxVt
8 mars 2006 ·

jag har en crx som är till salu...sad Och de är jävla trisst de var nog min dröm bil kan inte säga annat då man fick köra på en kurvig väg och Vtec lät som bara den...*njuter då jag tänker på de*

JalleJ
8 mars 2006 · 420 Inlägg

Alex_halvordsson skrev:

D_Xarz skrev:
Fina bilar, små, och inte gjort för allt för stora personer, och då vill jag inte äns tänka mig baksätet

Jag är 194cm lång och hade inga probs att köra den, sitter gott som fan... I den CRX:en som jag hade så fick man inte ha folk i baksätet

Varför får man inte det?

Bratten
8 mars 2006 · 288 Inlägg

JalleJ skrev:

Alex_halvordsson skrev:

D_Xarz skrev:
Fina bilar, små, och inte gjort för allt för stora personer, och då vill jag inte äns tänka mig baksätet

Jag är 194cm lång och hade inga probs att köra den, sitter gott som fan... I den CRX:en som jag hade så fick man inte ha folk i baksätet

Varför får man inte det?

förmodligen för att takhöjden blir för liten.

RX-7
Tack till: Creatix.se - Xtremt.se - RaidoPower.com - Ralphsdack.com - Wikingrekond.com - BRL Trollhättan - Jspec.se
Mazda Rx-7 Chargespeed "BRED o SINGEL" (1993)
Ford S-Max (2018)
LURKEN
8 mars 2006 · 2 Inlägg

Om du ska köpa dig en Crx, så ska du köpa dig en Crx Vtec mellan 89-91. Dom har störst motorer.. går helt okej! <---!

Audi S3 (2001)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang