Crossförare ??

Tenacious_Dboy Eksjö
3 juli 2006 · 346 Inlägg

Nää absolut inte smile jaha du nu får vi ju försöka styra upp nåt så vi kan träffas ett gäng härifrån garaget och köra nåt litet race på skoj  smile

"den som inte blir lycklig av pengar vet bara inte vilka butiker han ska besöka"
2jzinside Fartygsingenjör
3 juli 2006 · 550 Inlägg

Jao absolut smile, eksjö har en fin bana och ligger ändå rätt centralt i Sverige så alla kan ta sig dit smile

MKIV TT JapSpec
I support the US Marine Corps, Semper Fidelis
Tenacious_Dboy Eksjö
3 juli 2006 · 346 Inlägg

Jo då eksjös bana kan man faktiskt inte klaga nåt speciellt på men jag har inte kört där så mycket i år..men det kanske är bra det för då blir det lite samma för alla för det är nog många som kör snabbare än mig iaf så det spelar säkert ingen roll..men alltid kul att träffa nytt folk oxå..så får man styra upp med nån fest på kvällen sen kanske ? men det går nog lös när vi väl har kommit så långt

"den som inte blir lycklig av pengar vet bara inte vilka butiker han ska besöka"
Volvo_Elin Lastbilschaufför
3 juli 2006 · 186 Inlägg

Jag ska köpa cross nu. Någon som vet nåt bra crossforum på internet? Och nå bra hemsidor med crosskläder,skydd,skor osv.?

Ride Hard-Die Free!
2jzinside Fartygsingenjör
3 juli 2006 · 550 Inlägg

Jao precis, är ju bara att undersöka intresset för nått sånt här evenemang.

MKIV TT JapSpec
I support the US Marine Corps, Semper Fidelis
Tenacious_Dboy Eksjö
3 juli 2006 · 346 Inlägg

Volvo_Elin skrev:
Jag ska köpa cross nu. Någon som vet nåt bra crossforum på internet? Och nå bra hemsidor med crosskläder,skydd,skor osv.?

jaså du var blir det för hoj då?...nää du det är ur uselt med cross forum jag har tok letat men bara hittat ett och det var bara jag som skrev ett medelande där så det var inte mycket att ha på den forumet sad www.mc-butiken.com så kanske jag kan fixa 20% rabatt på grejerna du handlar det är här i eksjö den butiken ligger //tobbe

"den som inte blir lycklig av pengar vet bara inte vilka butiker han ska besöka"
bonden_
3 juli 2006 · 171 Inlägg

kör husqvarna 250 -05 mest på lek nån endurotävling ibland

Volvo 240glt -84
Volvo 240tic -81
Audi a4 2,0t quattro -06
Tenacious_Dboy Eksjö
3 juli 2006 · 346 Inlägg

bonden_ skrev:
kör husqvarna 250 -05 mest på lek nån endurotävling ibland

ja det låter ju inte helt fel det heller..så kanske du är sugen på att komma till eksjö nu under sommaren och köra ett litet "garage" race om vi får ihop folk så det kan bli nåt?//tobbe

"den som inte blir lycklig av pengar vet bara inte vilka butiker han ska besöka"
Volvo_Elin Lastbilschaufför
3 juli 2006 · 186 Inlägg

Tenacious_Dboy skrev:

Volvo_Elin skrev:
Jag ska köpa cross nu. Någon som vet nåt bra crossforum på internet? Och nå bra hemsidor med crosskläder,skydd,skor osv.?

jaså du var blir det för hoj då?...nää du det är ur uselt med cross forum jag har tok letat men bara hittat ett och det var bara jag som skrev ett medelande där så det var inte mycket att ha på den forumet sad www.mc-butiken.com så kanske jag kan fixa 20% rabatt på grejerna du handlar det är här i eksjö den butiken ligger //tobbe

Okej jag har kollat där, men jag hitta en hemsida där dom rear ut kläder i min storlek till svinbra priser smile! (www.crossbolaget.com) Va jag ska ha för hoj får jag se,men en 250 blir det iaf. smile! Har kört Ktm 380 men den var nog för häftig för mig haha å dessutom nådde jag bara ner med ena foten och fick "luta" den för att överhuvudtaget nå backen haha! Synd att det inte finns några bra forum som du hittat men nån annan kanske har förslag smile?/Elin

Ride Hard-Die Free!
Tenacious_Dboy Eksjö
3 juli 2006 · 346 Inlägg

jo vi kan ju hoppas att nån annan har lyckats hitta nåt bra cross forum :9..ja men det var ju göttans att du hittade fina och "Billiga" kläder då iaf tongue ha det great //tobbe

"den som inte blir lycklig av pengar vet bara inte vilka butiker han ska besöka"
AdamOpel DraMinBil.nu
3 juli 2006 · 1 016 Inlägg

www.enduromx.com - finns allt du behöver.

www.tibromcservice.se har väll billiga saker winkn . far jobbar där..

Adam /
SAAB 9-3 2.3 Aero 300hk.
Vectra B CLC Edition ( såld )
Vectra B ST2000 ( såld )
smurfen_88
3 juli 2006 · 39 Inlägg

låter ju kul med ett garage-race! får se om jag har fixat en bättre hoj till dess så e jag åsså med på det!! har kollat på banan i eksjö en gång, den ser kul ut!  den ligger väl inte så långt i från ränneslätts banan??? om inget annat kommer jag bara upp å kollar å snackar lite allmänt skit tongue // jonna

Senast redigerat av smurfen_88 (3 juli 2006)

Gör jag detta så göra jag inget annat dumt
Tenacious_Dboy Eksjö
3 juli 2006 · 346 Inlägg

smurfen_88 skrev:
låter ju kul med ett garage-race! får se om jag har fixat en bättre hoj till dess så e jag åsså med på det!! har kollat på banan i eksjö en gång, den ser kul ut!  den ligger väl inte så långt i från ränneslätts banan??? om inget annat kommer jag bara upp å kollar å snackar lite allmänt skit tongue // jonna

ja men huvudsaken är ju att hojen funkar sen är det ju bara ut och gasa tongue det är typ 1km ifrån ränneslätts banan så det är inte så långt ju..hoppas bara att vi får tag i lite folk och när man ska lägga "racet"?

"den som inte blir lycklig av pengar vet bara inte vilka butiker han ska besöka"
2jzinside Fartygsingenjör
3 juli 2006 · 550 Inlägg

Jao vi får skapa en egen tråd om garage racet så får alla som är intresserade höra av sig : )

MKIV TT JapSpec
I support the US Marine Corps, Semper Fidelis
Volvo_Elin Lastbilschaufför
3 juli 2006 · 186 Inlägg

n0ll skrev:
www.enduromx.com - finns allt du behöver.

www.tibromcservice.se har väll billiga saker winkn . far jobbar där..

Tuusen tack!

Ride Hard-Die Free!
jensonnn
3 juli 2006 · 180 Inlägg

jag har kört 80 o körde senast farsans 250
jag "motions kör"  en gång per år typ tongue

trosor är röda kalsonger är blå,eh va fan dom ska ju av endå!
Tenacious_Dboy Eksjö
4 juli 2006 · 346 Inlägg

jo då jag kör mest för skoj skull jag med..annars börjar det helt plötsligt kosta många tusenlappar..och det kostar ju ändå..men inte redigt i lika möe smile

"den som inte blir lycklig av pengar vet bara inte vilka butiker han ska besöka"
WoX
4 juli 2006 · 86 Inlägg

har kört lite sedan jag var ca: 15 år ... kör idag KTM 400SX-02:a  4 takt så klart

WoX

Audi Rs6 "Svartnos" (2014)
kung1
4 juli 2006 · 180 Inlägg

Fick min första vid 4 års ålder. Är nu 27 fast utan cykel sad

Nicke_745 T-mek
4 juli 2006 · 68 Inlägg

det hade varit kul med ett garage-race ripa banan kan bli bra...:-) kör Honda CR 125-03

MVH Nicke Lindhe

I dont drive fast,
I just fly low
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang