Inför: BIMMERS OF SWEDEN #1 2012 at Eskilstuna Motorstadion - Lördagen 26 maj

Mfive
20 februari 2012 · 1 393 Inlägg

Precis! Ligger ju en samåkningstråd från Dalarna i er del av forumet. Länk dit i denna tråds förstainlägg också.

Köööör!

CEO @ Bimmers Of Sweden
Perzzon90
20 februari 2012 · 341 Inlägg

kommit upp någon samåkningstråd från gävlehållet? smile

BMW 325i "MAX-Concept" (1994)
Ford Modell A "Endast 1234 Mil" (1928)
Volvo V70 T6 AWD "Polestar 330hk" (2011)
Mfive
20 februari 2012 · 1 393 Inlägg

Vi inväntar svar från en samåkningsstartare.

CEO @ Bimmers Of Sweden
Tomten Tomten
20 februari 2012 · 1 065 Inlägg

kommer nå på något sätt smile

Chevrolet Impala 4dr HT "Pimpala" (1968)
BMW 525i Touring M-sport "Familje Edition" (2002)
Mfive
20 februari 2012 · 1 393 Inlägg

Kung Tomten!!

Samåkning för östkusten verkar vara på G...

CEO @ Bimmers Of Sweden
Jackoo
20 februari 2012 · 141 Inlägg

Det kommer rulla 3 bilar från Nässjö väldigt tidigt på morgonen, nån som vill haka på i dessa trakter kan ju dra ett PM!

Mvh
Jacob "Jackoo" Sandström
Nöjd kund hos Waarwest.se & Blekingebilradio.se samt JAWS motorsport!
Budda80
20 februari 2012 · 165 Inlägg

Tro ena karavanen skulle gå via jönköping.

Jag stödjer LOADED BMW i satsningen på 24h på Nordschleife. Gör det du med, och sätt DITT namn på Loaded här!
Jackoo
20 februari 2012 · 141 Inlägg

Vi kommer lämna Nässjö vid 0400 tiden på morgonen big_smile
Dock kommer vi nog inte köra över Jönköping utan Eksjö - Tranås och sedan hoppa på E4an därefter...

Mvh
Jacob "Jackoo" Sandström
Nöjd kund hos Waarwest.se & Blekingebilradio.se samt JAWS motorsport!
Budda80
20 februari 2012 · 165 Inlägg

Ok. ska bli trevligt att se din bil. den verkar ju vara i grymt skick. Så räkna med ett gäng bilder kommer att tas på den av mig

Jag stödjer LOADED BMW i satsningen på 24h på Nordschleife. Gör det du med, och sätt DITT namn på Loaded här!
Jackoo
20 februari 2012 · 141 Inlägg

Budda80 skrev:
Ok. ska bli trevligt att se din bil. den verkar ju vara i grymt skick. Så räkna med ett gäng bilder kommer att tas på den av mig

Den är i bra skick. roll

Mvh
Jacob "Jackoo" Sandström
Nöjd kund hos Waarwest.se & Blekingebilradio.se samt JAWS motorsport!
Budda80
20 februari 2012 · 165 Inlägg

Är skoj att se att det finns folk som tar hand om sina E36 M3r. finns för få fina kvar verkar det som.

Jag stödjer LOADED BMW i satsningen på 24h på Nordschleife. Gör det du med, och sätt DITT namn på Loaded här!
Jackoo
20 februari 2012 · 141 Inlägg

Budda80 skrev:
Är skoj att se att det finns folk som tar hand om sina E36 M3r. finns för få fina kvar verkar det som.

Vill man köpa sig en M3 e36a i bra skick så kan man inte bara gå och köpa en, man får leta! Finns la endel fina men inte så många som säljs utan dem som har verkar hålla i dem. Vi kan ju hoppas att dom står sig i pris och inte sjunker mer.
Jag hade grym tur när jag köpte min, satt med pengarna och torsdagkväll kom bilen ut. Lördag förmiddag var jag påväg hem med denna. Kommer det ut ett fint objekt gäller det att hugga blixtsnabbt!

Mvh
Jacob "Jackoo" Sandström
Nöjd kund hos Waarwest.se & Blekingebilradio.se samt JAWS motorsport!
Budda80
20 februari 2012 · 165 Inlägg

ja man får inte dröja. får se om jag hittar någon när jag väl börjar leta på allvar. är lite sugen på en gt. men dom är ju ännu svårare att hitta

Jag stödjer LOADED BMW i satsningen på 24h på Nordschleife. Gör det du med, och sätt DITT namn på Loaded här!
Jackoo
20 februari 2012 · 141 Inlägg

Budda80 skrev:
ja man får inte dröja. får se om jag hittar någon när jag väl börjar leta på allvar. är lite sugen på en gt. men dom är ju ännu svårare att hitta

En polare till mig har en ståendes... Han har den inte ute på annons men han har erbjudit mig den men jag är inte jätte såld på Brittish green. Rullat under 10 000.

Mvh
Jacob "Jackoo" Sandström
Nöjd kund hos Waarwest.se & Blekingebilradio.se samt JAWS motorsport!
Budda80
20 februari 2012 · 165 Inlägg

ok.. tyvär är jag inte riktigt i köpatakterna för tillfället. vill spara ihop lite mer först.men tack för tipset.

Jag stödjer LOADED BMW i satsningen på 24h på Nordschleife. Gör det du med, och sätt DITT namn på Loaded här!
Jackoo
20 februari 2012 · 141 Inlägg

Budda80 skrev:
ok.. tyvär är jag inte riktigt i köpatakterna för tillfället. vill spara ihop lite mer först.men tack för tipset.

Ska man ha en GT kan man få betala endel, iaf om man ska ha en fin... Börjar bli bristvara på fräscha.. många har rullat uppåt 16-20k mil

Senast redigerat av Jackoo (20 februari 2012)

Mvh
Jacob "Jackoo" Sandström
Nöjd kund hos Waarwest.se & Blekingebilradio.se samt JAWS motorsport!
Mfive
20 februari 2012 · 1 393 Inlägg

Fortsätt bilköparsnacket i PM please boys! smile

CEO @ Bimmers Of Sweden
Budda80
20 februari 2012 · 165 Inlägg

sorry arne..

Jag stödjer LOADED BMW i satsningen på 24h på Nordschleife. Gör det du med, och sätt DITT namn på Loaded här!
Jackoo
20 februari 2012 · 141 Inlägg

Blir ju lätt att man svävar iväg när likasinnade möts wink Vi bättrar oss!

Mvh
Jacob "Jackoo" Sandström
Nöjd kund hos Waarwest.se & Blekingebilradio.se samt JAWS motorsport!
Mfive
20 februari 2012 · 1 393 Inlägg

Haha, lugnt boys! Vet själv hur det kan "dra iväg".

Andreas: Jacobs bil fick ett specialpris av oss i Crew vid förra årets sista träff, så fin ÄR den. smile

Go, go, go...

CEO @ Bimmers Of Sweden
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang