Hur många har blivigt tagna för fort körning idag?

opelmtx
13 mars 2007 ·

Som rubriken!  Vart 2400kr fattigare idag tänkte höra om det var någon mer här i dag som har fyllt på polisens kaffe kassa?

Chrom Kapten Långsam
13 mars 2007 · 185 Inlägg

Nja inte jag, farsan lyckades dock få en parkeringsbot när han gick ut till sin bil imorse har jag fått höra nu ikväll. Felaktigt som tur var, men ändå smile

Har faktiskt lyckats hålla mig undan alla sorters trafikböter.

Senast redigerat av Chrom (13 mars 2007)

opelmtx
13 mars 2007 ·

Chrom skrev:
Nja inte jag, farsan lyckades dock få en parkeringsbot när han gick ut till sin bil imorse har jag fått höra nu ikväll. Felaktigt som tur var, men ändå smile

Har faktiskt lyckats hålla mig undan alla sorters trafikböter.

Fortsät med det hehe

newkie
13 mars 2007 · 250 Inlägg

orutinerat att åka för fortkörning tongue  hehe ne då, men här uppe är risken inte så stor, inga fartkameror inom en 15 mils radie och väldigt sällan nån fartkontroll.

------------------------------------------------------
ICQ: 15322608 MSN: Newkiepc@hotmail.com
Porsche 944 Turbo "951" (1989)
crazy75
13 mars 2007 · 190 Inlägg

Det är ju ingen nyhet att farbror bblå har legat i buskarna vareviga dag sen det vart torrt och fint på vägarna. likadant vartenda år. två-tre veckors vansinnesjakt på fortkötare och brukar dom lugna ner sig som tur är. Träffade på tre jävligt schyssta poliser förra året. Laddade på som fan på frösundaleden (dom var visst bil 2 i raden wink ) skickade precis i femman innan rondellen när jag såg att dom kom. Dom ville bara kolla vad jag hade gjort med bilen och var hur trevliga som helst. undrar fortfarande om dom var ifrån den här planeten smile

There´s a very fine line between a hobby and mental illness
Andreas83
13 mars 2007 · 601 Inlägg

crazy75 skrev:
Det är ju ingen nyhet att farbror bblå har legat i buskarna vareviga dag sen det vart torrt och fint på vägarna. likadant vartenda år. två-tre veckors vansinnesjakt på fortkötare och brukar dom lugna ner sig som tur är. Träffade på tre jävligt schyssta poliser förra året. Laddade på som fan på frösundaleden (dom var visst bil 2 i raden wink ) skickade precis i femman innan rondellen när jag såg att dom kom. Dom ville bara kolla vad jag hade gjort med bilen och var hur trevliga som helst. undrar fortfarande om dom var ifrån den här planeten smile

Schyssta cops dedära;)

david_d
13 mars 2007 · 102 Inlägg

har också klarat mig idag, men jag körde förbi en fartkontroll idag i malmö. jävla tur att jag hamna på fel fil inmot rundellen, fick ju sakta ner rätt mycke för att dom andra bilarna skulle köra förbi

MissMotor_
13 mars 2007 · 274 Inlägg

haha har aldrig åkt på nå fortkörnings böter. Helt otroligt med tanke på hur jag kör. Däremot ett antal p böter hmm

Blörke
13 mars 2007 · 191 Inlägg

MissMotor_ skrev:
haha har aldrig åkt på nå fortkörnings böter. Helt otroligt med tanke på hur jag kör. Däremot ett antal p böter hmm

p-böterna talar väl om en del hur du kör?.. haha var tvungen

Andreas83
13 mars 2007 · 601 Inlägg

Ja har haft mitt körkort i 5½ år å inte fått en bot!! Men stoppad har ja blitt några gånger i rutinkontroller lr när dom sak gnälla på nått på bilen:P

good_year
13 mars 2007 · 755 Inlägg

blev stoppad i dag kör väldigt mycket bilar i jobbet så när jag gled genom stan utan dörrar eller rutor ingen stötfångare fram eller bak blev jag stoppad.. och sa som det var att jag körde genom jobbet och att jag skulle levereraden där och där och jag har kört den vägen och så.. så frågade dom om det var kallt när solen sken som mest på himlen då sa jag att det är väl typ som att åka cabbat då skrattade dom bara och sa åt mig att köra  lungt vidare..

fish Allfixare
13 mars 2007 · 1 475 Inlägg

good_year skrev:
blev stoppad i dag kör väldigt mycket bilar i jobbet så när jag gled genom stan utan dörrar eller rutor ingen stötfångare fram eller bak blev jag stoppad.. och sa som det var att jag körde genom jobbet och att jag skulle levereraden där och där och jag har kört den vägen och så.. så frågade dom om det var kallt när solen sken som mest på himlen då sa jag att det är väl typ som att åka cabbat då skrattade dom bara och sa åt mig att köra  lungt vidare..

schysst

Martin 9-3 Fisketokig
13 mars 2007 · 2 997 Inlägg

Helt botfri här också.

Eller ja. fick dock en parkeringsbot innan jag hade körkort men det hör inte hit...

Kanske var omotiverat och dumt att ladda på i 200 knyck för att komma om lastbilen men är det vår så är det.

Ska ta det lugnare imorgon.

Blir dock lite stressad när man blir väckt av kund som säger att det bara är packa matlåta och komma trots att jag inte skulle jobbat idag.

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
Saab 9-3 Aero SS "Svart och Xenon" (2006)
opelmtx
13 mars 2007 ·

Fan bara jag som haft otur idag lr:P

SaNelito Fartdåre
13 mars 2007 · 286 Inlägg

Blev av med den några dagar innan julafton sad Så fick jag spärrtid till 20e Feb men dem råkade ta mig utan oxå när jag var på väg till jobbet en dag smile men får se hur det blir nu fan.. Asjobbiga månader har jag haft där vid jul alltså..

Volvo S40N (2006)
good_year
13 mars 2007 · 755 Inlägg

FISH..



kan säga att det var jävligt kallt om man gasade upp i hastighet stog och skakade när jag kom fram av kyla..

alex_side Neerd
13 mars 2007 · 1 596 Inlägg

MissMotor_ skrev:
haha har aldrig åkt på nå fortkörnings böter. Helt otroligt med tanke på hur jag kör. Däremot ett antal p böter hmm

Det är ju inte så konstigt gumman man får inte parkera på motorvägen ju;) hihi...
nää skämt o sido=) jag har aldrig fått böter eftersom jag inte har körkort än.. och hoppas att jag inte får några böter heller;) hahah

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...
dusty Living in the fastlane
13 mars 2007 · 2 616 Inlägg

jag åkte buss igårnatt då busschaffären åkte dit av en fartkamera smile första gången jag ser en av dom nya som flashar till smile

Lanjin
13 mars 2007 · 757 Inlägg

Åkte förbi en fartkontroll idag bara på väg till västerås .
Och alla som kört den vägen vet ju att de e kameror efter den vägen. Hade då inte vart mer värt att ha skåpen igång kan mna undra ist för att ha en polis mitt ute i skogen ?

AudiS LicensSvetsare
13 mars 2007 · 280 Inlägg

Kör man tillräkligt snabbt förbi skåpen fottar dom inte ens, det har jag sett på ToppGear, så det är bara att ladda max!!

Feeel the ironi

Körde bakom en polis Malmö-Jönköping häromdan, 170 bloss hela vägen, konstigt att han inte stoppade mig, följde efter honom i 2 timmar, sjukt nog så skulle han nästan till exakt samma ställe som mig, 200 meter från min kärring.... Var tvungen att berätta, sorry

Slår man yxan i båten får man ro som fan!
Audi S3 (2000)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang