Rallyhalle skrev:
Såg riktigt ballt ut me tonade framljus
Men som Koop sa, grillen ska nog lackas om du ska ha kvar det så. Fast bara grillramen då, kan nog bli lite coolt att ha ringarna i krom iaf
//Jacob
Tack ska du ha ! Jo jag håller med ! har tyvärr inte photoshop på denna datorn. Annars kunde jag ju gjort lite snabbt hur det skulle sett ut
Geiros skrev:
Jag har varit inne på tonade med. men passar nog inte min. snyggt på rätt bil. alltså snyggt på din
Tack ! Nej det har du nog rätt i !
_Norrland_ skrev:
Ser bra ut Tycker fälgarna du har som vinterfälgar gör sig riktigt bra på bilen så jag tycker du ska använda dom eller skaffa likadana sommarfälgar Kanske skulle se bra ut med några grålackarade sådana
Tack ! Jo men lite tråkigt blir det la att ha samma ?
Eller om man nu la om till sommardäck på dessa och kör 17" S4 orginalen på vintern. Vet inte hur det blir
steifan skrev:
Tufft med mörka strålkastare Men tycker nästan grillen sticker ut lite för mycket där.
Men det är väl kanske inte fel det heller. Bara en tanke. Helsvart grill skulle ju bidra
till 'mörkheten'
Tack ! Jo jag håller med, Men ska försöka få till det i nått dator program så kan jag ju slänga upp en bild här ! har dock inte photoshop på nya datorn =/
koka skrev:
ur har du tonat framlyktorn?
Såg att du letade efter fälgar..
Kanske satsa på något i den stilen jag har?
Ser att du är inne på fjädrar också...
Har själv kört med 30mm säknings fjädrar vilket var bra men vill man ha de "lilla" extra för att ha en låg bil och väghållning så är coilover the shit..
V-Maxx från J-spec är de ställbara i hårdheten på dämparen också?
Har provat GE-motorsports coilover kit som är EJ ställbara i hårdhet vilket gjorde att jag har dödat mina främre skärmkanter samt att hade jag 4st personer i bilen så var den i botten där bak
Är själv inne på att handla K-sport coilover..
Jag hittade nån toningsfilm på ebay
Går säkert att köpa vanlig toning för rutorna och skära till det lite noga så funkar säkert det med !
Jo det kanske skulle vara nått! Som sagt alla tips är varmt välkommna!
Usch så vill man ju inte att det ska vara! Vet att min A4 blev lite konstig den med.
Är själv inne på v-maxx då dom har så bra pris!
oggy_swe skrev:
blev grymmt var lite osäker på oken innan men blev kanon
Tack! Jo visst blev det bra
robzter skrev:
kör på tonad grill också och kör toning på dimljuset istället istället för att ta bort det. Tyska ingenjörer var nog inte dumma när dom satte dom där
Aa ska kolla hur det blir först
Mja jag är inte säker på det ! ibland kan nog även dom ha fel ;O
Alex_M skrev:
TSDI: Max 5000 spänn för riktigt fina fjädrar och dämpare. alltså byt inte bara fjädrarna. det blir helknasigt. provade med det på min S4. den blir hård i låga farter. men skumpig i höga. ja you get my point som vi säger i staterna
Okej ! Nu säger alla olika men har bestämmt mig som du säger att strunta i bara fjädrarna.
Vart hittar man för 5k ?
Mäki skrev:
Måste erkänna att det var kaxigt! Fattas bara mattsvart ram och matta ringar
Tackar! Jo det kommer om detta behålls