enkelstötar

DusanMandick Random Hero
22 juni 2008 · 4 047 Inlägg

bara så du vet big_smile de heter  änkestöt tongue kolla lexikon wink tongue

Dog food lid. Backwards
Audi S4 b8 (2010)
Germax
22 juni 2008 · 12 086 Inlägg

Små stötar är bara skönt

TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
22 juni 2008 · 6 170 Inlägg

Slim_Kim skrev:

calibra83 skrev:
ta det försiktigt när du tankar ta på plåten innan du tankar annars spränger du dig upp i luften

Kan de vara nå sånt här du menar tro
http://youtube.com/watch?v=BdCaQ3eWnkc

Var väl på mythbusters dom tog upp detta och detta händer oftare fruntimmer än killar, alltså att dom sätter fyr på bilen med statisk elektricitet.

Anledningen ??  Fruntimmer sätter på automat-grejen och hoppar ofta in och ut ur bilen ibland flera gånger under tiden bilen tankas varpå dom laddas upp med ny statisk elektricitet och därför löper större risk att orsaka den här typen av bränder.

Bara ännu ett bevis på att fruntimmer inte är skapta "bil-kompatibla"  wink  lol

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
blacken
22 juni 2008 ·

DusanMandick skrev:
bara så du vet big_smile de heter  änkestöt tongue kolla lexikon wink tongue

Änkestöt är det när man får ett slag/kraftig stöt mot en nerv som sitter på armbågen, så att fingrarna domnar..

DusanMandick Random Hero
27 juni 2008 · 4 047 Inlägg

blacken skrev:

DusanMandick skrev:
bara så du vet big_smile de heter  änkestöt tongue kolla lexikon wink tongue

Änkestöt är det när man får ett slag/kraftig stöt mot en nerv som sitter på armbågen, så att fingrarna domnar..

ja vet ? han skrev ju att han fick enkelstötar i fösta inlägget ? de ja kommentera ? tongue

Dog food lid. Backwards
Audi S4 b8 (2010)
blacken
27 juni 2008 ·

DusanMandick skrev:

blacken skrev:

DusanMandick skrev:
bara så du vet big_smile de heter  änkestöt tongue kolla lexikon wink tongue

Änkestöt är det när man får ett slag/kraftig stöt mot en nerv som sitter på armbågen, så att fingrarna domnar..

ja vet ? han skrev ju att han fick enkelstötar i fösta inlägget ? de ja kommentera ? tongue

Enkelstöt? finns det dubbelstötar också.. tongue

caromania Forummoderator
27 juni 2008 · 9 296 Inlägg

Oavsett vilka stötar ni får pojkar, problemet med statisk elektricitet löser man på ett enkelt sätt:
Stryk klädseln med sköljmedel. Fukta en trasa med sköljmedel och stryk den mot plyschklädseln. Som Britterna skulle sagt: -Hey Presto! (Betyder typ "Simsalabim")wink

When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.
Roundcube
27 juni 2008 · 801 Inlägg

håll i bildörren innan du går ut, så slipper du problemet big_smile

caromania Forummoderator
27 juni 2008 · 9 296 Inlägg

Roundcube skrev:
håll i bildörren innan du går ut, så slipper du problemet big_smile

Läste du mitt inlägg? Men va tusan. Fortsätt du o hålla i... hmm

When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.
Gulmun * Klåpare
28 juni 2008 · 1 718 Inlägg

Jag läste iaf, caromania. En trasa fuktad med sköljmedel och gnida på sätena funkar kanon, precis som du skrev.
Fick en fleecejacka på gamla jobbet som bilen inte gillade. Fick ORDENTLIGA kyssar varje gång jag skulle stänga dörren. Stängde jag dörren på andra vis så fick kunden en rejäl urladding när man skakade hand, så man var ju tvungen att ladda ur först. hmm Sköljmedel räddade mig. smile

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang